ZenHotels.com
Travelocity152 US$
971975 av 975 omdömen
Omdömet skrevs 29 juni 2011

Datum för vistelsen: juni 2011
Clarion Collect... H, Hotelldirektör på Clarion Collection Hotel Packhuset, svarade på det här omdömetSvarade 14 november 2016

Omdömet skrevs 28 juli 2010

Datum för vistelsen: juli 2010

Omdömet skrevs 18 september 2009

Datum för vistelsen: augusti 2009

Omdömet skrevs 27 juni 2007

Datum för vistelsen: juli 2004
    • Incheckning/reception
    • Tjänster för affärsresande (t.ex. internet)