Omdömet skrevs 25 juli 2020

2 nätter på rasta var 2 för mycket, rummen slitna och sunkiga, tveksam städning. Bra med gratis parkering. Frukosten var gjord för lastbilschafförer, falukorv och stekt potatis, sakna ägg o bacon. Middagen en katastrof "Rastas knaperstekta fläsk med raggmunk". Uppvärmd o seg raggmunk, fläsket vänt i stekpannan, fick be att de stekte om. Sevice??? samma personal till restaurang o reception, lång väntan.

Rumstips: Välj annat hotell
Datum för vistelsen: juli 2020
Tack kent8846
Omdömet skrevs 2 augusti 2019

Läget är perfekt när man ska över till Öland. Frukosten är riklig, det finns allt man kan önska sig, både varmt och kallt. Stor parkering som är gratis för hotellgäster. Bra gratis wifi ingår. All personal som vi har träffat har varit mycket trevliga.
Städningen i de allmänna utrymmena kunde ha varit bättre. Priset är för högt, men det har väl att göra med att vi är mitt i turistsäsongen.

Datum för vistelsen: augusti 2019
Tack Coastal824935
Omdömet skrevs 20 juli 2019 från mobil enhet

Rummen och sängarna håller helt okey standard. Det är bra parkeringsmöjligheter utanför. Frukosten håller "Rastaklass", alltså inget märkvärdigt. Det mesta är helt okey, absolut inget extra. Dock alldeles för dyrt.

Datum för vistelsen: juli 2019
1  Tack 967stefanl
Omdömet skrevs 15 juli 2018 från mobil enhet

Ett litet och mysigt hotell som ligger några kilometer från centrum. Familjerummet var helt ok och fräscht. Ej så modernt men det gjorde inget. Familjerummets extrasängar var jätte hårda och dålig ventilation. Fick öppna fönstret för att få in lite luft. Varma dagar kan det bli jobbigt på rummen. Frukosten var toppen och maten övrigt också. Kaffet och godsakerna likaså. Kan tänka mig att bo här flera gånger till men då när det är lite kallare ute.

Datum för vistelsen: juli 2018
Tack norrlanningarna
Omdömet skrevs 14 juli 2018 från mobil enhet

Enkelt att ta sig till med bil och parkering just utanför. Enklare hotell/motell men helt ok sett till priset dom tar. Bra frukost ingår i priset. Rena rum och bekväma sängar.
Handelsplatsen Hansa just utanför med IKEA.

Datum för vistelsen: juli 2018
Tack Mackisch