“Brända natchchips och fel”
Omdöme om Stars & Stripes

Stars & Stripes
Rankad som nr 118 av 144 Restauranger i Kalmar
Omdömet skrevs 3 augusti 2021 från mobil enhet

Brända natchchips och fel öl i glaset och otroligt dyrt. Vi fick in maten innan vi fick drickan. Synd då detta ligger väldigt bra till i Kalmar.

Datum för besöket: augusti 2021
Tack bokanerja

Omdömet skrevs 21 juli 2021 från mobil enhet

Välj inte Grillat. Någon neon grön dekoration och en lite köttbit. Uselt och dyrt. Inte personalens fel, men ägaren borde se över sin servis och kök.

Datum för besöket: juni 2021
Tack Cecilia N
Omdömet skrevs 21 juli 2021

-Serverades gammal cider gick ut i maj
-skulle få en cola istället hade ännu inte fått den när vi skulle betala.
-osaltade pommes
-väldigt lite grönt till ribbsen

+ avdrag på notan

Tack LinneaW51
Omdömet skrevs 12 juli 2021

Smarrig hamburgare
Mycket trevligt bemötande och härlig atmosfär. Drinkarna är supergoda! Proffsig personal! Tummen upp! ⭐️

Tack 69nadjak
Omdömet skrevs 9 juli 2021

Fantastiskt ställe med Kalmars bästa uteservering. Otroligt Trevlig personal och bra utbud på god mat och dryck som även den var i världsklass!! 5/5 rekommenderas!

Tack X5427PVshans

Resenärer som tittade på Stars & Stripes tittade också på

Kalmar, Kalmar län
Kalmar, Kalmar län

Besökt Stars & Stripes? Berätta vad du tyckte!