“Mat”

Stars & Stripes
Rankad som nr 119 av 144 Restauranger i Kalmar
Omdömet skrevs 12 juli 2021

Smarrig hamburgare
Mycket trevligt bemötande och härlig atmosfär. Drinkarna är supergoda! Proffsig personal! Tummen upp! ⭐️

Tack 69nadjak

Omdömet skrevs 9 juli 2021

Fantastiskt ställe med Kalmars bästa uteservering. Otroligt Trevlig personal och bra utbud på god mat och dryck som även den var i världsklass!! 5/5 rekommenderas!

Tack X5427PVshans
Omdömet skrevs 9 juli 2021

Trevlig uteservering, bra meny med många goda alternativ, trevlig personal, passar bra både som "after work" och för barnfamiljer, välkomnar hundar.

Bland dem bättre ställena i Kalmar :D!

Tack Aziz J
Omdömet skrevs 7 juli 2021 från mobil enhet

Vi bokade bord här för att se Danmarksmatchen i EM. Det var enda stället som hade lediga platser och vi hade inga höga förväntningar efter att ha läst recensioner här.

Jag tog Flatbread med tonfisk vilken var fantastiskt god. Maken tog fish & chips, även den var magiskt god. Påminde om hur det brukar smaka i England! Barnen tog nuggets med pommes, även dessa var överraskande goda.

Servicen var till en början jättebra.

När vi beställde efterrätt kom en i personalen ut för att berätta att donutsen var slut varpå jag frågade om vi skulle få reducerat pris eller extra churros (vilka också ingick i den rätten). Vi fick till svar att vi skulle få extra churros. Vi beställde tre portioner och en av oss fick 4 korta & smala churros (inte sådana stora man brukar köpa på festivaler), en fick 5 och en fick 6. Jag ifrågasatte direkt om fyra churros verkligen var en portion med extra churros och fick till svar att det skulle det vara. (Med en väldigt nonchalant och ointresserad ton) Inte ens den med 6 churros var värd fullpris då de var så små och bara låg där på botten av struten som de serverades i. Hade vi fått bättre service i samband med serveringen av efterrätten hade de fått full pott!

Anledningen till att de fortfarande får fyra av mig är för att jag reklamerade efterrätterna till den servitör vi hade från början och för att han då hjälpte oss med priset så att vi endast behövde betala för en portion. (Vilket känns rimligt)

Datum för besöket: juni 2021
Tack Anetteeee
Omdömet skrevs 23 april 2021

Riktigt god vegetarisk mat med många härliga alternativ ! Bra bemötande, överlag fantastiskt nöjd ! Kommer definitivt att bli ytterligare besök här i sommar

Datum för besöket: april 2021
Tack Eliasborgemo

Resenärer som tittade på Stars & Stripes tittade också på

Kalmar, Kalmar län
Kalmar, Kalmar län

Besökt Stars & Stripes? Berätta vad du tyckte!