“En härlig middag”
Omdöme om Slipkajen

Slipkajen
Rankad som nr 2 av 142 Restauranger i Kalmar
Omdömet skrevs 15 maj 2021

Ikväll blev det en ljuvligt anrättad vårkyckling..serverad av härligt trevlig och serviceinriktad personal..vi rekommenderar med glädje ett besök på Slipkajen

Tack Adventurer759543

Omdömet skrevs 15 maj 2021 från mobil enhet

Tack vare en plats i solen får Slipkajen en tvåa, annars hade den fått en etta.
Min hamburgare var den tristaste jag ätit! Inte mycket smak, blött bröd i botten och tråkigt upplägg. Pommes såg ut som den man köper i frysen på Willys och var uppslängda i en hög runt burgaren. Sallad o bifftomater.. nja ett trött salladsblad och en tunn skiva tomat! Chilisås...nja smakade mest fet majjo!
Mannen åt vårkyckling som var helt överstekt! Väldigt torr!! Och även där grått och trist upplägg! Såsen var god sa han.
Till förrätt tog jag chèvre och även den tråkig. En hög med ruccola och en väldigt snålt tilltagen skiva chèvre med några droppar dressing och lite nötkross. Varför inte blanda dressing i hela salladen? Det hade lyft den rätten! Nej verkligen inte prisvärt!
SÅ min rekommendation är att ta en fördrink i solen på Slipkajen och ät någon annanstans!!

Tack 712sofias
Omdömet skrevs 15 maj 2021 från mobil enhet

Väldigt trevlig restaurang med fantastisk god mat. Mysig lokal med jättefin utsikt över vattnet och personalen är i världsklass vad det gäller service.
Väl värt ett besök och rekommenderas varmt vid ett besök i Kalmar.

Tack liselottesjoholm
Omdömet skrevs 29 april 2021

Mycket smakrik och fräsch mat. Vi åt skrejtorsk och Black and White. Mycket bra service. Rekommenderas verkligen.

Datum för besöket: april 2021
Tack monicagQ9847DS
Omdömet skrevs 29 april 2021 från mobil enhet

Fantastisk mat och kunnig personal! Rekommenderas starkt! Trevlig resturang och personal. Kommer definitivt komma på återbesök!

Datum för besöket: april 2021
Tack ov87

Resenärer som tittade på Slipkajen tittade också på

Kalmar, Kalmar län

Besökt Slipkajen? Berätta vad du tyckte!