“Fantastisk!”
Omdöme om Slipkajen

Slipkajen
Rankad som nr 2 av 143 Restauranger i Kalmar

Väldigt trevlig restaurang med fantastisk god mat. Mysig lokal med jättefin utsikt över vattnet och personalen är i världsklass vad det gäller service.
Väl värt ett besök och rekommenderas varmt vid ett besök i Kalmar.

Datum för besöket: maj 2021
Tack liselottesjoholm

Omdömet skrevs 29 april 2021

Mycket smakrik och fräsch mat. Vi åt skrejtorsk och Black and White. Mycket bra service. Rekommenderas verkligen.

Tack monicagQ9847DS
Omdömet skrevs 29 april 2021 från mobil enhet

Fantastisk mat och kunnig personal! Rekommenderas starkt! Trevlig resturang och personal. Kommer definitivt komma på återbesök!

Tack ov87
Omdömet skrevs 28 april 2021 från mobil enhet

Fint ställe som gav ett härligt och fräscht intryck. Lunchen höll dock inte så hög kvalité. Mycket spretiga smaker och såsen var under all kritik.

Tack janethd2017
Omdömet skrevs 18 februari 2021 från mobil enhet

I Corona tider är det hamburgare som gäller här. Jättegoda! Alla i sällskapet var supernöjda! Såväl vuxna som tonåringar! Servicen var toppen! Både proffsig och personlig. Blir absolut fler besök!

Datum för besöket: februari 2021
Tack henriky23

Resenärer som tittade på Slipkajen tittade också på

Kalmar, Kalmar län

Besökt Slipkajen? Berätta vad du tyckte!