“Utan koriander!”
Omdöme om Taco Bar Kalmar

Taco Bar Kalmar
Rankad som nr 87 av 145 Restauranger i Kalmar
Beskrivning: Taco Bar finns från Luleå i norr till Malmö i söder. Med en meny full av olika texmex-rätter kan lunchen, middagen eller AWn inte bli mer än lyckad! För den på språng kan man såklart få med sig maten som takeaway och vill man inte lämna hemmet går det att få sin beställning ända fram till dörren med hemkörning. Planerar ni fest så kan ni dessutom abonnera en Taco Bar eller beställa catering från oss så man får hem godsaker för sällskap mellan 10-200 personer. Välkommen att kontakta din restaurang för information om hur vi kan skräddarsy ditt evenemang. För mer information besök vår hemsida.

Fredagsmyset hemma håller en bättre gastronomisk höjd än menyn på Taco bar, men man förstår också att det ska passa till många. Men en tacorestaurang som inte har koriander i köket? Maten kom ut utan koriander, när vi bad om koriander så meddelade kyparen att det inte fanns någon "men han skulle kolla i köket". Det kom inte ut någon koriander förstås. Det är väl nästan lika illa som att få slut på lime. Eller kött. Eller ost. Eller lök. Eller tortilla. Eller tequila. Eller öl.

Datum för besöket: augusti 2021
1  Tack Jonny L

Omdömet skrevs 22 juli 2021

Det var stökigt och lång väntan på maten. Maten helt ok, passade oss eftersom vi vill ha lunch. Man vet vad man får. Stor eloge till de två som serverade, de joggade, sprang omkring för klara av alla beställningarna.

Datum för besöket: juli 2021
Tack annasern
Omdömet skrevs 3 juli 2021

Hade en trevlig lunch här - givetvis liknande koncept som andra Taco Bar, men man vet vad man får. God mat och bra service!

Datum för besöket: maj 2021
1  Tack DanielForssell
Omdömet skrevs 3 juli 2021

Fruktansvärd upplevelse! Jag har gått på restaurang i 50 år 2-3 ggr i veckan både i Sverige och många andra länder och har aldrig varit med om att bli så oförskämt och nedlåtande behandlad som här. Ytterst förvånande var att det var chefen för stället som även fungerande som kock som utsatte mig för detta. Det visade sig också efter diskussion med personalen att detta pågått i flera år. För mig är det fullständigt obegripligt hur en sådan innehavare kan få ha er logga kvar på sin restaurang.

Datum för besöket: juni 2021
3  Tack 623ottor
Omdömet skrevs 20 augusti 2020 från mobil enhet

Odrickbar drink och sjukt otrevlig servitris. Ett bord nära oss blev också bemötta med dålig attityd. En av tjejerna vid bordet jämte fick höra från samma servitris att hon inte borde äta så mycket. Jag smakade inte maten men den såg intetsägande ut. Coronan smakade som den skulle.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack 207samuell
TacoBarSverige, Marknadsföring på Taco Bar Kalmar, svarade på det här omdömetSvarade 20 november 2020

Hej Samuel,
Vi blir otroligt ledsna över att läsa om ditt besök hos oss. Detta är absolut ingen Taco Bar standard och inte på något sätt hur vi vill bemöta våra kunder. Hos oss vill vi att man alltid ska känna sig välkommen när man kommer och nöjd när man går hemåt igen. Vi tar din feedback på största allvar och vill gärna att du mejlar vår gästsupport kontakt@tacobar.se med detta och vilken restaurang det gäller så att vi får en möjlighet att kompensera dig!

/Team Taco Bar

Resenärer som tittade på Taco Bar Kalmar tittade också på

Kalmar, Kalmar län

Besökt Taco Bar Kalmar? Berätta vad du tyckte!