“Servicen måste ni jobba på....”
Omdöme om Park Hermina

Park Hermina
Rankad som nr 19 av 144 Restauranger i Kalmar
Omdömet skrevs 25 juni 2017 från mobil enhet

Bjöd familjen på italiensk brunch och den var okej men absolut inte mer. Men att behöva vänta på dricka, kaffe och nota trots flera servitriser och nästan tom restaurang är inte acceptabelt. Samma sak hände då vi tog ett glas vin efter jobbet sommaren-16. Vi väntade mer än 30 min på husets vin trots påstötning, då vi trodde vi var bortglömda. Miljön i och utanför restaurangen är ljuvlig. Stor potential finns. Och vi vet att ägaren är skicklig, men mycket finns att lära hos personalen. En gäst ska känna sig välkommen och sedd.

Tack 893kristinas

Omdömet skrevs 9 juni 2017

Lite synd att byta ut ett gammalt inarbetat namn som Byttan. Miljön är fin och uteserveringen skön vid vackert väder. Lunch bestående av strömming med klassiska tillbehör smakade väldigt bra. Serveringspersonalen snabb och professionell.

Tack androl_passagen
Omdömet skrevs 5 juni 2017

Vi var där en solig dag för lunch. Vi valde att sitta ute och efter att vi valt ett lämpligt bord kom en mycket trevlig servitör och tog vår beställning. Drycken kom fort och efter vi hunnit ta sallad och soppa där inne så kom även varmrätterna. alla var nöjda förutom den som valde det vegetariska alternativet. det var inte riktigt lika bra.

Tack Nisse001
Omdömet skrevs 2 juni 2017 från mobil enhet

Vi var ett sällskap på 11 personer. Mycket dålig service. Väntade länge innan vi fick vårt bord trots lite gäster i lokalen. Väntade länge på att beställa . Fin miljö men dålig mat. Plankstek överstekt och torr. Endast MYCKET LITE sås. Torr potatismos i en bakad potatis. Otroligt lite mat! Efterrätten var även den en besvikelse. Skulle serveras med färska jordgubbar... man fick EN jordgubbe! Creme brule utsmetad på en tallrik. Kanske 2-3 matskedar i mängd! Nej, hit går vi inte igen

Tack Tivendaletivendal
Omdömet skrevs 25 maj 2017 från mobil enhet

Det är uteserveringen som gör restaurangen, snygg design inne, men att sitta ute är underbart!
Kvalitén på maten kan skifta, men idag var den bra. Åt pankopanerad torsk med färskpotatis och skagenröra - mums. Fortsätt så så kan det bara bli bättre. Jag kommer absolut vilja hänga här på AW i sommar.

Datum för besöket: maj 2017
Tack Annica65

Resenärer som tittade på Park Hermina tittade också på

Kalmar, Kalmar län

Besökt Park Hermina? Berätta vad du tyckte!