“God lunch.”

Rankad som nr 16 av 204 Restauranger i Jönköping
Kök: Spanskt
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Uteservering, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Uteservering, Bokningar

Ett längre stopp i Jönköping gjordes och lunch skulle ätas. Googlade och fann detta ställe. Mycket god mat och rikliga portioner, corona-anpassad lokal samt att priset för lunchen var bra. Liten sallad och kaffe med kaka ingick, likaså bordsvatten. Att äta lunch här kan REKOMMENDERAS att göras.

Datum för besöket: maj 2021
Tack 418johnnyd

Omdömet skrevs 14 mars 2021

Höga förväntningar infriades helt. Enkel, men trevlig inredning, mycket att välja på och väldigt gott. Paellan pricken över i:et. Mycket trevlig och serviceinriktad personal och härligt att höra det positiva peppandet från chefen i köket.

Datum för besöket: mars 2021
Tack ChristianN965
Omdömet skrevs 7 november 2020 från mobil enhet

Wow vilken matupplevelse! Mycket att välja på, vilket är ovanligt som vegetarian. Lagom stora portioner och alla rätter vi tog smakade fantastiskt, väl värt sitt pris! Även personalen får ett stort +, trevliga och uppmärksamma
Hit återkommer vi definitivt när vi har vägarna förbi!

Datum för besöket: november 2020
Tack nilssoneemelie
Omdömet skrevs 29 augusti 2020

Wow, vilken mat och vilken service! Vi tog 8 rätter och delade på två personer därefter varsin efterrätt (välj churros!) och till detta en flaska husets röda. Stämningen var mysig (hemsidans bilder visar inte alls upp hur mysigt det är), lagom hög musik i bakgrunden, fantastisk mat (chorizogrytan, högrevsgrytan och gambas i vitlök var magnifika) och servitriserna var så bra de kunde bli. Man känner sig så omhändertagen! Ring och boka bord då det var helt fullsatt. Hit går jag igen!

Datum för besöket: augusti 2020
Tack K51YAamandas
Omdömet skrevs 26 augusti 2020

Bjöd ut min underbara kvinna och både hon & jag var nöjda med allt! Bra mat & dryck och denna underbara & fantastiska pesonal.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack Tagezzon

Resenärer som tittade på Anna-Gretas Bar & Matsal tittade också på

Jönköping, Jönköpings län

Besökt Anna-Gretas Bar & Matsal? Berätta vad du tyckte!