“Bedrövligt”

Kök: Spanskt
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Uteservering, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Uteservering, Bokningar
Omdömet skrevs 21 februari 2020 från mobil enhet

Sämsta tapas-stället jag varit på någonsin. Nästan alla rätter var färdigrätter som bara värmdes på (knappt). Bedrövligt. Skulle aldrig rekommendera till någon. Serveringspersonalen var trevlig, inte deras fel att de har så dålig mat att servera.

2  Tack hagen87

Omdömet skrevs 16 februari 2020

Mysig och intim tapas restaurang med fantastisk mat.
Kunnig personal med bra rekommendationer och ett väldigt trevligt bemötande.

Tack 786mattiasr
Omdömet skrevs 13 februari 2020

En väldigt mysig & trevlig restaurang med väldigt god mat! Tråkigt dock att personalen drar ner hela stämningen & får en att inte vilja gå tillbaka :( Ätit där 2 gånger & båda gångerna beställt väldigt mycket & varit i större sällskap. Tycker att man ska bli bra bemött speciellt om man har en nota på högre belopp, men nej. Båda gångerna blivit utkörda på ett otrevligt sätt. Helt okej att restaurangen behöver stänga men personalen kan säga det på ett trevlig sätt och inte köra ut en. Sist vi var där & betalade så fick vi inte ens ett tack av tjejen i kassan? Tycker det är helt sjukt. Ett tack ska man åtminstone kunna räkna med. Chefen borde verkligen se över sin personal... I övrigt bra :)

Tack Entjurig
Omdömet skrevs 5 februari 2020 från mobil enhet

Började kvällen med bubbel och en tallrik nachos med valfria dipsåser i en mycket trevlig lokal och med bemötande personal.
Fantastiska tapas!! Tror inte jag har ätit några godare tidigare.
Rekommenderar verkligen denna lilla mysiga restaurang!! <3

Tack Jeanette642014
Omdömet skrevs 28 januari 2020

Jättetrevlig liten restaurang med kanongod tapas. Vi drack en god cava och gott vin till. Trevlig personal! Rekommenderas starkt!

Datum för besöket: januari 2020
Tack christernilsson66

Resenärer som tittade på Anna-Gretas Bar & Matsal tittade också på

Jönköping, Jönköpings län

Besökt Anna-Gretas Bar & Matsal? Berätta vad du tyckte!