“Helt ok”

EL Gordo
Rankad som nr 26 av 211 Restauranger i Jönköping
TripAdvisor-medlem
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Vi var där några vänner och maten var helt ok. Restaurangen är trendig och ligger fint vid vattnet. Det är bättre när uteserveringen öppnar och då är det en helt annan restaurang!

Tack TripAdvisor-medlem

Omdömet skrevs 24 mars 2018 från mobil enhet

Hämtade mat till 5 vuxna en fredagkväll. Tre rätter / person räckte gott och väl. Mycket god mat och det gick snabbt!

Tack jocl89
Omdömet skrevs 18 mars 2018 från mobil enhet

Vi var ett sällskap på tre personer en lördagkväll. Gick hit utan att ha bokat och fick ett stort fint bord som låg bra så att man hade god utkik över restaurangen. Servicen mycket snabb, trevlig och klanderfri. Smårätterna var riktigt goda med något undantag. Hamburgaren var rätt torr och osten på den inget vidare god men annars en riktigt trevlig upplevelse! Hit kommer vi igen.

Tack Malin L
Omdömet skrevs 10 januari 2018

Besökte restaurangen en lördagkväll. Inte så mycket besökare men relativt mycket personal. När vi hade beställt kom maten otroligt snabbt, allt utom en rätt. Den dröjde och valsade runt eftersom ingen visste vem som skulle ha den. Mycket märkligt. Maten var otroligt god så besöket var positivt. Men personalen bör vara mer uppmärksam på sina kunder, när man vill beställa mer eller betala. särskilt när det inte är fullt i restaurangen.

2  Tack 567Turist
Omdömet skrevs 8 januari 2018

Efter att ha hört både bra och mindre bra omdömen var det min egen tur att prova. Vi hade inte bokat men fick plats för 4 pers, bra :) Maten det fick bli tapas och det fanns några rätter som lockade lite mer än andra, vill ju prova nytt. Maten serverades ganska omgående och alla mina 3 rätter får klart godkänt, mest överraskad blev jag av:rostade betor med smulad getost. Räkorna var oxå goda.

Tack 6611fille

Resenärer som tittade på EL Gordo tittade också på

Jönköping, Jönköpings län

Besökt EL Gordo? Berätta vad du tyckte!