“Överskattat”

Rankad som nr 14 av 191 Restauranger i Jönköping
Middagsalternativ: Bokningar
Middagsalternativ: Bokningar
Omdömet skrevs juli 22 2017 från mobil enhet

Jag tyckte inte om detta matställe. Stressad o otrevlig personal. Väldigt lite utbud på mat o sen överkokta nudlar. Inget för mej när rosegarden finns i samma stad

1  Tack Björn J
JungleThai, Chef på Jungle Thai, svarade på det här omdömetSvarade juli 24 2017

Hej! Vi, många riktiga gäster och olika guider känner inte alls igen denna okryddiga beskrivning men tur det finns olika kvaliteter på mat och restauranger att välja, vilka ska förstås passa ens preferenser och livsstil. En del vill köra Mercedes eller BMW medan andra föredrar Skoda eller Dacia.

Omdömet skrevs maj 8 2017 från mobil enhet

Käkade lunch med en vän här. Helt ok buffé men som med de flesta thaibuffeer är det inget som sticker ut. Blir lite brunsås över det hela. Allt smakar lika

Tack Albin E
JungleThai, Chef på Jungle Thai, svarade på det här omdömetSvarade juli 8 2017

Vi försöker varierar i både smak och antal olika rätter, varje dag. Grundfilosofin är äkta thai mat med bra råvaror.

Omdömet skrevs mars 14 2017

Trevlig miljö ,lunchbuffé med mycket att välja på , alltid lika trivsamt och man känner sig välkommen !

Tack Heléne U
JungleThai, Restaurangchef på Jungle Thai, svarade på det här omdömetSvarade mars 16 2017

Tack för ditt fina omdöme. Varmt välkomna tillbaka igen!

Omdömet skrevs mars 10 2017 från mobil enhet

Första gången i den här staden och valde thailändsk mat vilket var ett mycket gott val. Prisvärt, vällagat och gott. Kände oss väl omhändertagna och fick ett bra bemötande med mycket bra service. Kommer gärna igen!

Tack Barbro B
JungleThai, Chef på Jungle Thai, svarade på det här omdömetSvarade mars 13 2017

Tack för det fina omdömet! Hjärtligt välkomna igen nästa gång ni är i stan igen.

Omdömet skrevs januari 27 2017 från mobil enhet

Vi var sugna på lite asiatiskt denna söndag då vi var på genomresa i Jönköping.
Jungle Thai är som ett mini museum med massor av fantastiska figurer och jättefina handskurna trä detaljer som inte får missas vid besök.
Då det fanns en avsmakningsmeny med 4 rätter för 295:- /pers då valde vi det.
Men först fick vi en mini förrätt i form av ett knyte. Därefter kom en super krispig skaldjursvårrulle med grönsallad och rödbetsskott med syrad sås och chili för att hälla på en liten strimlad kål, suveränt gott.
2 huvudrätter, en var en friterad kycklingfilé med sötsur sås, den andra var en kokoscreme gryta med oxfile och söt basilika och bambuskott
Detta är den godaste Thai mat jag någonsin ätit. Dessutom suverän service och underbar romantisk miljö.
T o m toaletterna var en upplevelse att besöka med högsta klass av renlighet.
Se mina bilder. Hit kommer vi gärna tillbaka, värt en omväg.

2  Tack Pschon
JungleThai, Chef på Jungle Thai, svarade på det här omdömetSvarade januari 29 2017

Tack för ert fina omdöme. Varmt välkomna tillbaka till oss nästa gång ni besöker Jönköping.

Resenärer som tittade på Jungle Thai tittade också på

Jönköping, Jönköpings län

Besökt Jungle Thai? Berätta vad du tyckte!