“Hög mysfaktor”
Omdöme om Napoleon

Napoleon
Rankad som nr 52 av 211 Restauranger i Jönköping
Omdömet skrevs 1 april 2018

Lite trångt men mysigt konditori, trevlig personal, gott kaffe med goda kakor, möjlighet till ett glas vatten till.

Tack SDGLAMVL

Omdömet skrevs 8 januari 2018

Välj gärna catering från Napoleon nästa gång du har kalas. Maten är god, vällagad och variationsrik. Du får mycket för pengarna och personalen är trevlig. Jag valde att ha kycklingfat på vårt barndop, det blev uppskattat!

Tack Sylta80
Omdömet skrevs 22 juli 2017 från mobil enhet

Ett litet men supermysigt kaffe som erbjuder allt från lunchmacker till fika. Mycket trevlig personal. Jag tycker det är ett måste att besöka dem när man är i stan.

Tack Björn J
Omdömet skrevs 8 mars 2017

Varför tog ni bort vaniljbullarna där rök bäst i stan.
Trevlig personal , tyvärr är lokalen ofta full belagd. Deras matbröd och sallader är utmärkta. Brukar stanna till vid våra genom resor....även om vanilj bullarna försvann för ett antal år sedan.

Tack hasse w
Omdömet skrevs 17 februari 2016

Jag tog med min glutenintoleranta dotter för en lunch och fick mycket bra hjälp och trevligt bemötande. Då inga av de färdiga salladerna funkade gjorde de gladeligen en special på beställning. Dessutom fick vi ett jättegott bönbröd till.

Tack Grasshopper333

Resenärer som tittade på Napoleon tittade också på

Jönköping, Jönköpings län

Besökt Napoleon? Berätta vad du tyckte!