“Fantastiskt 🌟”
Omdöme om Restaurang Hemma

Restaurang Hemma
Rankad som nr 10 av 214 Restauranger i Jönköping
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Tack Johan o gänget för alltid lika god mat & dryck, gott bemötande och härlig stämning Rekommenderas starkt!

1  Tack amandaeedet

Omdömet skrevs 23 mars 2018 från mobil enhet

Fick rekommendationer på hotellet jag bodde på och blev inte besviken. Fantastisk personal som hjälpte oss med både meny och viner så det blev en jätte lyckad kväll. Kan varm rekommendera ett besök på denna resturang

Tack Bengt E
Omdömet skrevs 22 mars 2018 från mobil enhet

Fantastiskt bemötande, varm och mysig atmosfär. Maten håller hög klass!
Många olika ölsorter att välja på och flera kvalitets viner till bra priser!

Tack Zeljko R
Omdömet skrevs 21 mars 2018

Fantastisk fisk , alltid lika bra fiskrätter .
Varierad lunchmeny varje vecka , hemlagat från grunden .

Tack lenasodergren
Omdömet skrevs 21 mars 2018

Bästa restaurang Hemma hittar du på gågata mitt i centrala Jönköping. Restaurangen med duktig serveringspersonal bjuder på mat och dryck i världsklass! Rekommenderas varmt!

2  Tack Pathfinder382608

Resenärer som tittade på Restaurang Hemma tittade också på

Jönköping, Jönköpings län

Besökt Restaurang Hemma? Berätta vad du tyckte!