“Bästa chinamaten till det bästa priset”
Omdöme om Shanghai

Shanghai
Rankad som nr 69 av 204 Restauranger i Jönköping
Omdömet skrevs 25 juni 2017 från mobil enhet

När man är sugen på chinesiskt så blir det alltid att åka till restaurang Shanghai.

Maten är gudomligt god, och den underbara personalen är alltid snabba på att fylla på det som behövs i buffén.

Dessutom kostar buffén endast 80kr vilket är riktigt billigt om man jämför med andra asiatiska restauranger som i princip har likadan mat som Shanghai.

Här är jag gärna stammis ett bra tag till :)

Datum för besöket: juni 2017
Tack hampuslarsson

Omdömet skrevs 10 april 2017 från mobil enhet

Jag brukar äta på Shanghai eftersom det är lite lugnare än tex Rose garden. Priset är också lägre och man behöver inte betala extra för efterrätt och glass vid lunchen.
Det finns många rätter att välja på vid lunchbuffen och även dumplings för dem som gillar det. Personalen är alltid vänlig och hjälpsam.

Datum för besöket: april 2017
Tack Marika A
Omdömet skrevs 17 mars 2017

Om man förr var sugen på kinamat, var detta stället att besöka.
Tyvärr har man inte förstått att man måste flytta fram positionen allt eftersom konkurensen ökar.
Maten är nu ganska ordinär och serveras i en miljö som såg sina bästa dagar på 90-talet. Det finns alltså bättre alternativ.

Datum för besöket: maj 2016
Tack jimmyhegg
Omdömet skrevs 13 september 2016 från mobil enhet

Bästa Kines restaurangen i Jönköping sedan nya ägarna tog över för ett par år sedan. Här blir man inte besviken!!

Datum för besöket: september 2016
1  Tack Dick K
Omdömet skrevs 31 juli 2016 från mobil enhet

Passerade och stannade för lunch. Maten var ganska förutsägbar iklass med medel kines restauranger. Trevlig personal.

Datum för besöket: juli 2016
Tack petergG2773HY

Resenärer som tittade på Shanghai tittade också på

Jönköping, Jönköpings län

Besökt Shanghai? Berätta vad du tyckte!