“Vad är service?”

Boka bord
Bookatable
Rankad som nr 22 av 208 Restauranger i Jönköping
Omdömet skrevs 1 februari 2020

Inte något som Brasserie Park känner till I alla fall. Det spelar ingen roll att maten är god när servisen är ouppmärksam, på gränsen till otrevlig och saknar finess. Kanske var vi inte den typiska gästen som de önskade men nu går vi någon annanstans för kaffe och efterrätt. Synd!

Datum för besöket: februari 2020
Tack Lovisapop

Omdömet skrevs 12 november 2019 från mobil enhet

Mycket god mat! Trevlig miljö och trevlig personal. Kommer att gå dit igen vid nästa besök i Jönköping.

Datum för besöket: november 2019
Tack ebbagreta
Omdömet skrevs 29 september 2019

Jag var här för lunch. Lokalen är trevlig men trång och borden är små. Det är dock mycket trevlig personal och maten är bra. Priset är lite väl högt för vad som serveras men en stark trea blir det.

Datum för besöket: juni 2019
Tack Joakim D
Omdömet skrevs 16 september 2019 från mobil enhet

En evig väntan på en Wallenbergare med rosa innanmäte. Servitörens förklaring var att den bakades i tre (!) timmar i ugnen. Det var tyvärr inte smakligt. Vi har tidigare ätit bra på stället men ikväll blev det inte bra.

Datum för besöket: september 2019
Tack Nomad788184
Omdömet skrevs 9 september 2019

Väntade i en evighet, trots kyparens löfte om att det kommer strax. Till slut gick vi. Bättre att säga som det är. Lova inget som ni inte kan hålla. Flera sällskap som kommer senare fick mat före.

Datum för besöket: september 2019
Tack Skaldjur

Resenärer som tittade på Brasserie Park tittade också på

Jönköping, Jönköpings län

Besökt Brasserie Park? Berätta vad du tyckte!