“Gott och lyxigt”
Omdöme om Vox Restaurant

Vox Restaurant
Rankad som nr 7 av 210 Restauranger i Jönköping
Beskrivning: Välkommen till restaurangen på Vox Hotel. Menyn är modern, med inspiration från Småland, Sverige och världen. I vår restaurang möts våra hotellgäster och stadens invånare, på menyn möts råvaror av riktigt hög kvalitet och en äkta kärlek till bra mat och god dryck. Restaurangen på Vox Hotel lever dygnet runt, med frukost, helgbrunch, lunch och a la carte. Välkommen!
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Åt middag med min fru, även om maten på menyn kan låta lite väl komplex så ska man på den här resturangen lita på köket, dom vet vad dom håller på med! Vi var mycket nöjda.

Tack Mikael N
SimonGardewall, Chef på Vox Restaurant, svarade på det här omdömetSvarade 8 maj 2018

Tack för ditt omdömme.

Att menyn låter komplex ska vi absolut ha i åtanke till nästa menybyte, tack för er åsikt. Men så härligt att höra att ni ändå litar på köket och blev nöjda med er upplevelse hos oss.

Hoppas vi ses igen snart!

Omdömet skrevs 9 februari 2018

Åt en mycket god och vällagad kolja med tillbehör. Trevlig och välkomnande personal med hög känsla för service. Mysig restaurangdel som fungerar utmärkt för både mindre och större sällskap.

Tack Peter E
SimonGardewall, Manager på Vox Restaurant, svarade på det här omdömetSvarade 8 mars 2018

Hej,

Tack för din tid och din recension.
Blir så glad att du la märke till servicen och att du nämner tillbehören till koljan, de är ju trots allt lika viktiga som huvudråvaran i rätten.

Hoppas ni snart besöker oss för 2:a gången!

Omdömet skrevs 4 februari 2018

Liten restaurang med modern touch men ändå mysigt. Satt och kollade när kockarna anrättade vår måltid. Vi körde hälsospåret och den gick i två varianter av sallad. Båda var verkligen toppengoda. Litet minus för utplockat i vinlistan. Det löste dock vår servitör galant med ett passande glas spanskt rött. Dessert i form av en bleksellerisorbet i skummande champagne!!! Helt fantastisk. Full pott på det oväntade:)

Tack Mats N

Hej,

Vad fantastiskt roligt att ni kollade på när kockarna gjorde er mat, så härligt att se noggrannheten och stoltheten i det de gör. Det spanska röda vinet, Cino Langhe Rosso är verkligen helt kanon gott. Kul att det passade trots att det denna dag var lite utplockat på vår meny.

Tusen tack för en fin recenssion, och varmt välkomna åter!

Omdömet skrevs 3 februari 2018 från mobil enhet

Bra start med en mycket god buljong som smakade extra gott i det trista vädret. Vi åt olika förrätter också dessa fick högt betyg. Huvudrätten torskrygg var dock baserad på fryst fisk som dessutom serverades med på tok för låg sälta. Detta var inget bottennapp men kan bara nå medel på en skala 5-10. Bra trevlig service.

Tack Cenneth U

Hej,

Tack för din recenssion. Visst är den varma buljongen superhärlig nu i det kalla vintervädret.

Tack för feedbacken angående sältan i torskrätten. Jag meddelar min köksmästare direkt som får se över vad som blivit fel denna gång.

Hoppas ni besöker oss snart igen!

Omdömet skrevs 6 januari 2018 från mobil enhet

Vi var där och åt frukost, hade höga förväntningar men blev riktigt besviken. Torrt bröd, rinnande ägg, trasig kaffemaskin, dåligt med bestick och lång väntan på att bli placerade... Big-pack plättar och troligtvis färdigköpta köttbullar, blev dock sugen på prinskorvarna som skulle vara lokalproducerade, men när man lyfte på det locket var det något annat där. Hade förväntat mig en mycket lyxigare och fräschare frukost och faktiskt bland de sämre jag ätit (vi har rest mycket).

Tack hancla80

Hej,

Jag blir så ledsen av att läsa din recession, detta är inte alls vad vi strävar efter och det finns uppenbarligen en brist i våra rutiner denna dag.

Jag vill jättegärna höra mer om ert besök för att vi ska kunna se över våra rutiner och förbättre frukostupplevelsen. Snälla återkoppla till min mail, Simon@voxrestaurant.se

Resenärer som tittade på Vox Restaurant tittade också på

Jönköping, Jönköpings län

Besökt Vox Restaurant? Berätta vad du tyckte!