883 kr
Helt återbetalningsbar innan fre 24 maj
Enkel och snabb bokning
Beckis
Göteborg, Sverige

God mat, centralt läge, fräscha små rum

Omdöme om Vox Hotel
4,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 9 dec. 2023från mobil enhet
Förvånad över hotellets både centrala läge såväl som maten som serverades. Riktigt mysigt att hänga flera kompisar i hotellrestaurangen. Bra frukost. Ok allergialternativ (gluten- och laktosfritt). Framförallt stort plus för priset!! Rummen var små men det var rent och fräscht.
Datum för vistelsen: november 2023
Tips för att välja rum: Finns billiga parkeringar i närheten och längs stora gatan bredvid. Perfekt att övernatta någon...
Resetyp: Reste med vänner
Ser du något problem med det här omdömet?
1 358 kr
1 003 kr
13.4 km från Vox Hotel
Visa fler hotell i Jönköping
Omdömet skrevs 26 november 2023

Väldigt fint hotell, servicen var sisådär, inte jätte intresserade av att hjälpa till, när vi kom till rummet låg det kvar en present från föregående gäst på toaletten. Blev åtgärdat men kändes inte ordentligt städat när man inte märker det från start.
Bra frukost!

Datum för vistelsen: juni 2023
Tack Solrosen16
Omdömet skrevs 29 oktober 2023 från mobil enhet

Testade ett av de minsta rummen utan fönster. Helt ok. Det enda som störde nattsömnen var det höga brummandet från ventilationen och ljusdioderna på tv och vid dörren. Kuddarna var väldigt obekväma men sängen var skön. Snyggt kakel på toan

Rumstips: Ta med egen kudde
Datum för vistelsen: oktober 2023
Tack TrainsForTravel
Omdömet skrevs 15 oktober 2023 från mobil enhet

Läget på hotellet är perfekt med Vänern på ena sidan och Jönköpings centrala shopping på den andra.

Trevlig personal och en helt fantastisk frukost!

Vi var där med familjen en helg.

Parkeringsmöjligheter i garage alldeles bredvid hotellet.

Rekommenderas varmt!

Datum för vistelsen: oktober 2023
Tack 777jonasa
Omdömet skrevs 28 augusti 2023

Maken skulle resa ensam och springa marathon. Bokade ett litet Smart rum utan fönster med 140-säng. Senare visade det sig att jag kunde komma efter med tåg!
Lyxig korridor med sammet och guld. Kompakt rum men allt fanns utom kaffe/thefaciliteter och en liten pall att sitta på. Håller inte med om att alla rum har arbetsplats för det gick ju inte att sitta vid det lilla hörnbordet. Badrummet var vid fotändan av sängen och hade praktisk skjutdörr. Mycket fint med belysning som tände och släckte sig själv. Jobbigt för honom bara när jag går upp flera gånger om nätterna. Brukar ju smyga i mörkret!
Sängen var aningen för hög, hade sköna kuddar och sköna fluffiga duntäcken. Svårt att få plats med både dem och oss i sängen. (Vi reser jättemycket och bokar alltid annars twin room med två sängar. Här hade vi det nära och mysigt).
Reception och matsal hade dova färger och dämpad belysning, som är så modernt nuförtiden. Bra frukost med allt vi kunde önska oss. Lite jobbigt att man förväntades reservera en specifik tid för sin 30-minuters frukost. Men det gick bra ändå och vi är morgonpigga.
Personalen var mycket trevlig och bra.
Vänner bodde där nyligen och hade en bra vistelse. Vi är mycket nöjda med vår och rekommenderar gärna hotellet!

Rumstips: Rum Smart är kompakt och lämpar sig bäst för en person eller två som vill ha det mysigt tillsammans en eller ett par nätter.
Datum för vistelsen: augusti 2023
Tack Sonja K
Omdömet skrevs 1 augusti 2023

Fick rum mot innergården med frostat glas. Skön säng med mjukt täcke men en aning hög säng. Badrummet var snyggt och fräscht. Fanns inget kylskåp eller något extra som t.ex. vattenkokare. Finns rum i korridoren för att stryka sina kläder. Frukosten var väldigt god, fanns allt förutom lite mer nyttigare juicer. Fanns endast äpple och apelsinjuice på stor tappkran. Toppenläge nära butiker/restauranger och tågstationen samt piren och promenadstråk längs Vättern.

Rumstips: Gratis parkering utanför hotellet annars finns det parkeringshus i närheten
Datum för vistelsen: juli 2023
Tack SVJ061
Madelene Åström, Guest Services / Front Office på Vox Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 2 augusti 2023

Hej Sandra!

Stort tack för din fina feedback.

Ser fram emot att få ha dig som gäst hos oss igen.
Varmt välkommen åter!