SPARA 15 US$
Kostnadsfri avbokning till den 21-06-18
Priceline120 US$
Hurb123 US$

Vi hade sett fram emot en helg på Vox hotel men trots "uppgradering" till sjöutsikt kändes det mest trångt och instängt på rummet. Satt mestadels i sängen vilket inte gjorde gott för ryggen. Dubbelduschen i badrummet var ett plus.
Frukosten var bra, vi fick boka in tid så att det inte blev för mycket folk samtidigt men tyvärr var borden tätt satta så det var ändå lite svårt när alla inte respekterar avstånd.
Läget var bra, hotellet låg centralt och rätt nära piren.
Personalen kändes tyvärr inte äkta, varken i receptionen eller restaurangen, de gav en känsla av att de var förmer och den känslan var olustig. Det blev också felaktighet vid betalning samt avdrag för voucher, även här uppvisade personalen väldigt lite servicemind. Vi har haft kontakt med hotellet efteråt och allt är utrett men inte till vår fulla belåtenhet.

Datum för vistelsen: april 2021
Tack 650ulrikah
Matilda Vehmas, Guest Services / Front Office på Vox Hotel, svarade på det här omdömetSvarade för 4 veckor sedan

Hej igen,
Tack för din feedback ännu en gång.
Tråkigt att höra att du inte är nöjd trots kontakten vi haft.
Du får gärna återkoppla till mig på det senaste mailet jag skickade 23/4 där du inte svarat ännu för ytterligare utredening av detta.
Jag hoppas vi kan lösa detta till er belåtenhet, hör gärna av dig!

Omdömet skrevs 25 april 2021 från mobil enhet

Tveksamma till att resa under pandemin, men reste ändå pga familjeskäl. Vi kände direkt att här har man tagit allvarligt på FHM riktlinjer. Det kändes tryggt att bo på Vox!

Dessutom motsvarade rummet alla förväntningar. Helt fantastisk utsikt över Vättern och väldigt skön säng. Vi sov som stockar båda nätterna. Bra att man skulle boka frukosttid i förväg. Tyvärr var det ändå ganska trångt vid frukosten.

Vi reser till Jönköping varje år. Detta var första gången vi bodde på Vox, men vi kommer definitivt att återkomma!

Datum för vistelsen: april 2021
Tack Susbes

Tusen tack för din fantastiska feedback, så härligt att ni trivts bra och trots pandemin kännt er säkra här.
Vi jobbar aktivt med att hålla god säkerhet för våra gäster och personal. Vi ser fram emot att ha er här igen.

Omdömet skrevs 6 mars 2021 från mobil enhet

Fantastiskt fint hotel som ligger centralt med stans finaste utsikt och bästa service. Hotellet ligger bredvid Vättern och här har du möjlighet till fina promenader på morgonen. Jag Kan varmt rekommendera detta båda till vardag eller om man vill ha en lyxhelg.

Datum för vistelsen: mars 2021
Tack jone329
Matilda Vehmas, Guest Services / Front Office på Vox Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 12 mars 2021

Tusen tack för din fina feedback, det glädjer mig verkligen att ni hade en fin vistelse.
Jag hoppas att vi ses snart igen!

Omdömet skrevs 19 februari 2021

fantastisk utsikt, bra personal, god design, läckert badrum. i hotellet finns en bra libanesisk restaurang som har en underbar ceviche gjord på hälleflundra och pilgrimsmussla. synd att man inte har någon lokal öl.

Rumstips: det ör verkligen värt att betala lite till för utsikten, 6 våningar upp och utsikt över Vättern
Datum för vistelsen: februari 2021
Tack 874claes_
Matilda Vehmas, Guest Services / Front Office på Vox Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 1 mars 2021

Tusen tack för din otroligt fina respons. Vi är så glada att ni trivts bra hos oss och även gillade maten i restaurangen.
Vi hoppas få välkomna er här snart igen. Vänliga hälsingar Matilda Vehmas, Room Division Manager

Omdömet skrevs 7 februari 2021 från mobil enhet

Min sambo bjöd mig på sviten som födelsedagspresent. Rummet var stort och fint, kändes verkligen lyx.
Badrummet var även det stort med två handfat, dusch och badkar. Utsikten var kanon! Ut över Vättern, det ändå som var sådär var frukosten. Det kan vara på grund utav Corona men det var inte så stort utbud.

Datum för vistelsen: december 2020
Tack Filipandersson

Vilken fin födelsedagspresent, så roligt att ni spenderade dagen här. Jag ska dela med mig till mina fina kollegor om ert trevliga omdöme. Varmt välkomna tillbaka! Vänliga hälsningar, Matilda Vehmas, Room Division Manager