SPARA 67 US$
Priceline
Trip.com161 US$
Omdömet skrevs 22 maj 2018

Datum för vistelsen: maj 2018
Matilda V, Receptionschef på Vox Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 31 maj 2018

Omdömet skrevs 19 maj 2018

Rumstips: Choose the Lake View Room

Omdömet skrevs 11 maj 2018

Datum för vistelsen: januari 2018
Matilda V, Receptionschef på Vox Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 14 maj 2018

Omdömet skrevs 10 maj 2018

Rumstips: Make sure you have a window in the room. They many without, but the 6th floor does have windows
Datum för vistelsen: april 2018

Omdömet skrevs 8 maj 2018 från mobil enhet