Kostnadsfri avbokning till den 21-05-21
Expedia.com87 US$
eDreams108 US$
Tripadvisor87 US$
Omdömet skrevs 5 december 2017

Rumstips: Request a room with a view of the lake.
Datum för vistelsen: november 2017
Matilda V, Receptionschef på Vox Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 13 december 2017

Omdömet skrevs 25 november 2017 från mobil enhet

Datum för vistelsen: november 2017
Matilda V, Receptionschef på Vox Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 4 december 2017

Omdömet skrevs 21 november 2017

Omdömet skrevs 31 oktober 2017 från mobil enhet