SPARA 19 US$

Datum för vistelsen: oktober 2017
Restyp: Reste i arbetet
Omdömet skrevs 30 oktober 2017

Datum för vistelsen: september 2017
Matilda V, Receptionschef på Vox Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 4 december 2017

Omdömet skrevs 7 september 2017

Datum för vistelsen: september 2017
Lisa B, Hotel Manager på Vox Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 16 februari 2018

Omdömet skrevs 6 september 2017 från mobil enhet

Restyp: Reste ensam

Omdömet skrevs 16 augusti 2017 från mobil enhet

Datum för vistelsen: augusti 2017
Lisa B, Hotel Manager på Vox Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 21 augusti 2017