2 personer tittar på det här hotellet
Travelocity99 US$
Trip.com153 US$
Omdömet skrevs 7 september 2017

Datum för vistelsen: september 2017
Lisa B, Hotel Manager på Vox Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 16 februari 2018

Omdömet skrevs 6 september 2017 från mobil enhet

Datum för vistelsen: september 2017
Restyp: Reste ensam

Omdömet skrevs 16 augusti 2017 från mobil enhet

Datum för vistelsen: augusti 2017
Lisa B, Hotel Manager på Vox Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 21 augusti 2017

Omdömet skrevs 10 augusti 2017

Datum för vistelsen: augusti 2017
Lisa B, Hotel Manager på Vox Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 14 augusti 2017

Omdömet skrevs 24 juli 2017

Rumstips: Pay lots of money to get a room with a window!
Datum för vistelsen: juli 2017
Alina J, Hotelldirektör på Vox Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 25 juli 2017