“Ny favorit”

Kök: Italienskt
Middagsalternativ: Bokningar
Middagsalternativ: Bokningar
Omdömet skrevs 13 april 2019 från mobil enhet

Fantastiskt goda pizzor. En riktig italiensk restaurang av högsta kvalitet. Service av yppersta klass. Denna restaurang rekommenderas varmt. Vi kommer i alla fall tillbaka snart. Viva Italia.

Datum för besöket: april 2019
Tack Thomas H

Omdömet skrevs 8 april 2019

I en rustik och mysig lokal finns denna italienska med utmärkt och prisvärd mat.Åt pasta med halv hummer och husets vin till och allt smakade alldeles utmärkt.Trevlig uppmärksam personal.

Datum för besöket: april 2019
Tack Hans B
Omdömet skrevs 7 april 2019 från mobil enhet

Jättegod italiensk mat, mysig miljö och myckt trevlig personal! Åt pasta och en köttbit, drack vin och åt dessert - allt lika gott!

Datum för besöket: mars 2019
Tack Maria A
Omdömet skrevs 24 mars 2019 från mobil enhet

Vi har besökt denna resturang ett antal gånger o varit mycket nöjda varje gång. Ätit oxfile röding o pizza maten har varit utsökt. En restaurang jag varmt kan rekommendera!

Datum för besöket: mars 2019
Tack Anders J
Omdömet skrevs 24 mars 2019 från mobil enhet

Gott men överskattat.
Maten är god men inte mer. Dessutom tar de ett par tior för mkt i pris om man ser till kvalitén.

Datum för besöket: december 2018
Tack chrsxross

Resenärer som tittade på La Locandiera Ristorante & WineBar tittade också på

Jönköping, Jönköpings län

Besökt La Locandiera Ristorante & WineBar? Berätta vad du tyckte!