Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Omdömet skrevs 23 september 2021

Fint läge mot en sjö och inte alltför stor camping men... campingägaren saknar känsla för kundservice. Jag kan inte alls rekommendera denna camping eftersom campingägaren är helt befriad från kundservice

Datum för vistelsen: augusti 2021
Tack 532annelia
Omdömet skrevs 27 augusti 2021

Blev påhoppad och hotad av ägaren till campingen. Orsak. Vår förbokade plats sedan ett år tillbaka hade hyrts ut till en annan och vi var inte riktigt nöjda med det vi fick i stället. Campingägaren hotade med att kasta ut oss från campingen vilket vi naturligtvis ställde upp på och packade ner vårt tält och flyttade. Tidvis uppträdde han så illa att man kunde misstänka campingägaren påverkad.

Datum för vistelsen: augusti 2021
Tack Kingvar_nilsson
Omdömet skrevs 14 augusti 2021

En liten och mysig camping, lugnt och skönt. Trevlig personal. Rent och snyggt på servicehusen. Eftersom vi bara stannade ett dygn är det svårt att ge full pott. Men tror att detta är en sådan camping där man mellanlandar mellan två mål. Så var det för oss.

Datum för vistelsen: juli 2021
Tack Viderora
Omdömet skrevs 9 augusti 2020 från mobil enhet

Trevlig och bra belägen camping nära E4. Fina och välskötta platser med utsikt över badsjö. Trevlig och välkomnade personal.

Både ställplatser och rymliga husvagnsplatser, flera i direkt anslutning till sjö.

Datum för vistelsen: augusti 2020
1  Tack bossewaller
Omdömet skrevs 24 juni 2018 från mobil enhet

Behövde en natt i Jönköping, det blev denna lilla mysiga pärla med tält. Ligger precis vid sjön. Finns både stugor med olika standard och campingplatser att hyra likaså kanoter och kajaker. Finns en liten badstrand.

Rena och snygga serviceutrymme, en femma för varmvattensusch.

Enda negativa är litet utbud av livsmedel. Men å andra sidan finns en mack ett par hundra meter bort som har det mesta.

Datum för vistelsen: juni 2018
1  Tack MiaP234