Omdömet skrevs 18 juni 2018

Stannade 1 natt med tält på denna mysiga lugna camping. Finns allt man behöver och är rent och fräscht. Kajak, kanot och båtuthyrning. Ligger alldeles intill en lugn badsjö. Bra serviceinrättningar. Möjlighet till stughyra. Prisvärt och trevligt! Kan klart rekommenderas!

Datum för vistelsen: juni 2018
1  Tack Göran S
Omdömet skrevs 17 juni 2018

Camping i vår smak, liten och pittoresk med trevlig personal och inte så stimmigt som många campingar kan vara. Rent och fräscht dock litet utbud av matvaror men macken några hundra meter bort hade det mesta. Undertiden som våra barn var på dreamhack i Jönköping passade vi på att tält under 1 natt och hittade denna mysiga camping. Nära till E4 vilket jag anser är positivt då det gick snabbt att komma ut på motorvägen och in till Jönköping. På campingen fanns kanoter, kajaker och roddbåt att hyra för att ta sig ut i sjön. Trevlig badplats och fiske. Då vi inte hade något bokat för midsommar passade vi på att boka in en stuga under denna helgen innan vi åkte.

Rumstips: Sjö och naturnära
Datum för vistelsen: juni 2018
Tack angelasN7322LB
Omdömet skrevs 6 september 2017 från mobil enhet

Toppenställe! Rent och snyggt i duschar och på toaletter! Platta platser i princip överallt! Möjlighet till bad! Supertrevlig personal!! Bara +++++ Har varit här 3 gånger och vi kommer mer än gärna tillbaka!

Datum för vistelsen: augusti 2017
Tack Birgitta H
Omdömet skrevs 11 augusti 2017

Underbart ställe där man kan koppla av från allt. Underbar insjö med bra bad och skog runt i kring. Underbara människor som driver Campingen med kärlek. Vill man ha puls så finns Jönköping 15 km bort med bland annat det stora köpcentrat
A6.

Datum för vistelsen: juli 2017
Omdömen sammanställs i samarbete med camping.se
Tack Pinnen73
Omdömet skrevs 9 augusti 2017 från mobil enhet

Mysig familje camping med trevlig personal. Bra sanitärt och jättebra promenadstråk. Gångavstånd till en restaurang. Det fanns även möjlighet att beställa pizza i receptionen. Stannade bara en natt då vi skulle vidare .

Datum för vistelsen: augusti 2017
Tack Anne S