Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Omdömet skrevs 6 september 2017 från mobil enhet

Toppenställe! Rent och snyggt i duschar och på toaletter! Platta platser i princip överallt! Möjlighet till bad! Supertrevlig personal!! Bara +++++ Har varit här 3 gånger och vi kommer mer än gärna tillbaka!

Datum för vistelsen: augusti 2017
1  Tack Birgitta H
Omdömet skrevs 11 augusti 2017

Underbart ställe där man kan koppla av från allt. Underbar insjö med bra bad och skog runt i kring. Underbara människor som driver Campingen med kärlek. Vill man ha puls så finns Jönköping 15 km bort med bland annat det stora köpcentrat
A6.

Omdömen sammanställs i samarbete med camping.se
Tack Pinnen73
Omdömet skrevs 9 augusti 2017 från mobil enhet

Mysig familje camping med trevlig personal. Bra sanitärt och jättebra promenadstråk. Gångavstånd till en restaurang. Det fanns även möjlighet att beställa pizza i receptionen. Stannade bara en natt då vi skulle vidare .

Datum för vistelsen: augusti 2017
2  Tack Anne S
Omdömet skrevs 8 augusti 2017

Trevligt ställe med vänlig och hjälpsam personal på bra läge. Lätt att hitta. Snyggt och prydligt dock något slitet. Fin natur med sjö och skog. Lugnt och skönt. Det enda jag saknade var närhet till något ordentligt matställe när man inte vill eller orkar grilla/laga mat själv någon kväll.

• Restyp: Reste ensam
Omdömen sammanställs i samarbete med camping.se
Tack Jeafridh
Omdömet skrevs 22 juli 2017 från mobil enhet

Trevlig camping med oerhört serviceinriktad personal. Vi bodde i stugorna som är utrustade med toa, dusch, litet kök med kyl och Micro och våningsängar. Allt är rent och snyggt. Hundar får vara med i stugorna. Grill finns att låna. Badplats och promenadslingor i fin natur. Kommer gärna tillbaka hit.

Tack MN1963