Omdömet skrevs 11 augusti 2017

Underbart ställe där man kan koppla av från allt. Underbar insjö med bra bad och skog runt i kring. Underbara människor som driver Campingen med kärlek. Vill man ha puls så finns Jönköping 15 km bort med bland annat det stora köpcentrat
A6.

Omdömen sammanställs i samarbete med camping.se
Tack Pinnen73
Omdömet skrevs 9 augusti 2017 från mobil enhet

Mysig familje camping med trevlig personal. Bra sanitärt och jättebra promenadstråk. Gångavstånd till en restaurang. Det fanns även möjlighet att beställa pizza i receptionen. Stannade bara en natt då vi skulle vidare .

Datum för vistelsen: augusti 2017
Tack Anne S
Omdömet skrevs 8 augusti 2017

Trevligt ställe med vänlig och hjälpsam personal på bra läge. Lätt att hitta. Snyggt och prydligt dock något slitet. Fin natur med sjö och skog. Lugnt och skönt. Det enda jag saknade var närhet till något ordentligt matställe när man inte vill eller orkar grilla/laga mat själv någon kväll.

• Restyp: Reste ensam
Omdömen sammanställs i samarbete med camping.se
Tack Jeafridh
Omdömet skrevs 22 juli 2017 från mobil enhet

Trevlig camping med oerhört serviceinriktad personal. Vi bodde i stugorna som är utrustade med toa, dusch, litet kök med kyl och Micro och våningsängar. Allt är rent och snyggt. Hundar får vara med i stugorna. Grill finns att låna. Badplats och promenadslingor i fin natur. Kommer gärna tillbaka hit.

Tack MN1963
Omdömet skrevs 11 januari 2017

Hade husvagn och sov här i två nätter. Mysig camping med en liten liten butik i samband med receptionen. Inte långt till bensinstation med butik men lite mer varor hade inte skadat. Duschen kostade pengar.
Ville man ha wifi fick man sitta ett par meter från receptionen som för övrigt hade en trevlig personal.
Vi hyrde även en liten båt och rodde ut en sväng på sjön. Helt ok och soft och eftersom vår dotter hittade en kompis direkt så funkade det bra!

Datum för vistelsen: juli 2016
Tack Jesssican