“Toppen”

Tullhuset
Rankad som nr 154 av 200 Restauranger i Jönköping
Kök: Skandinaviskt
Omdömet skrevs 30 juli 2020 från mobil enhet

Mycket god mat och följsamt och trevlig personal. Ingen barnmeny men rätter anpassade till dem. Rekommenderas

Datum för besöket: juli 2020
Tack Allebike

Omdömet skrevs 16 maj 2020 från mobil enhet

Käkade Ceasarsallad med räkor. Jättegott och riktigt snyggt! Rikligt med mat och mättande. Det andra som sällskapet tog in såg också jättegott ut :) Jättetrevlig tjej som serverade! Älskar när personalen brinner för det de gör (är själv inom branschen)

Goda hotshots också!!

Datum för besöket: maj 2020
Tack hampuslarsson
Omdömet skrevs 8 september 2019

Trevlig aw med nya band varje fredag. Sjukt trevligt mycket folk. Snabb personal i baren. Missade maten men drinkarna var bra

Tack PierreJ516
Omdömet skrevs 10 augusti 2019

En trevlig restaurang ute på "Piren" i Jönköping. Vi var tio stycken här på After Work och vi hade bokat bord en bit från musikscenen. Det fanns en riklig After Work buffé som några åt och så fanns det räksmörgåsar i två olika storlekar. Allt smakade bra. Trevlig, serviceinriktad personal med glimten i ögat!

Tack Kalle S
Omdömet skrevs 7 augusti 2019 från mobil enhet

Fruktansvärt dålig mat och nonchalant personal. Beställde hamburgare och köttet var torrt och smakade rent ut sagt för *******, pommesen var mjuka och kalla och tillbehören hade nog legat framme hela dagen. Det smakade iallafall så. Aldrig någonsin mer detta stället

1  Tack GourmetGarrincha

Resenärer som tittade på Tullhuset tittade också på

Jönköping, Jönköpings län

Besökt Tullhuset? Berätta vad du tyckte!