“Trevlig personal och goda fiskrätter.”
Omdöme om Pescadores

Pescadores
Rankad som nr 3 av 204 Restauranger i Jönköping
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar

Bra service och annorlunda miljö. Trevligt bemötande och god service. vi åt musslor och fish and chips och det smakade bra.

Datum för besöket: maj 2021
Tack HelenA618

Omdömet skrevs 5 maj 2021

Hade gjort mitt hemarbete och läst noga på..denna restaurang skulle hålla god klass. Men vad besviken jag blev. Var där för lunch..först fick jag in en skål med lite mixad sallad..det var väldigt torrt. E 15 min kom en av dagens lunchrätter in. Hade beställt Fish and chips. Det enda positiva jag kan säga om den rätten är att den kom direkt fr spisen.
Vilken olja den var friterad i vete gudarna..potatisklyftorna var drypande feta..fisken såg fin ut..men ack vad lite fisk och mkt panering det var. Såsen till..ja vad var det?. Nu begär jag inte att det ska smaka som på Poppys i London..men gör om och gör det bättre. Kunde inte äta upp maten..fettet kväljde mig

Datum för besöket: maj 2021
Tack Annbe20
Omdömet skrevs 26 april 2021 från mobil enhet

Mycket mat! Prisvärt och gott. Rek dock ej remoulad den va inte remoulad utan nåt annat skumt som mixat sardell.

Tack Marierrrr
Omdömet skrevs 15 april 2021 från mobil enhet

En snabblunch - skreitorsk, rödbetor, pepparrot, små kokta potatisar - utsökt! Kaffe o en munsbit kladdis fick avsluta

Tack 151annicaa
Omdömet skrevs 3 april 2021 från mobil enhet

Riktigt bra resturang!! Rekommenderar verkligen detta ställe till er som är hungriga och inte vet vad ni ska äta!

Tack filip234

Resenärer som tittade på Pescadores tittade också på

Jönköping, Jönköpings län

Besökt Pescadores? Berätta vad du tyckte!