Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com108 US$
Trip.com107 US$
Orbitz.com108 US$
Tripadvisor108 US$
Travelocity108 US$
Omdömet skrevs 17 oktober 2022

Gammalt hotell som har charm men skulle behöva en renovering. Trevlig personal som gärna hjälper till. Frukosten var riklig och bra, matsalen är lugn och flera dagstidningar finns. Vårt hotellrum känns ganska slitet och skulle behöva en renovering, sängen är dock OK. För en billig peng borde man kunna byta t.ex belysning till ljusstarkare lampor, det skulle behövas på bl.a toaletten.
Hotellets läge är centralt och perfekt. Hotellet har ingen egen parkering men det går att hitta platser på gatorna runtomkring.

Datum för vistelsen: oktober 2022
Tack Kenneth A
Omdömet skrevs 21 augusti 2022 från mobil enhet

Ett mycket gammalt hotell som känns eftersatt rakt igenom, rummet var stort men ganska ofräscht och det saknades fungerande ventilation. Personalen var trevlig och tillmötesgående, frukosten höll god standard. Priset ligger fullkomligt fel om man ser till vad man får.

Datum för vistelsen: augusti 2022
Tack Mr-Patric
Omdömet skrevs 16 april 2022 från mobil enhet

Vi var här och åt afternoon tea.
Mysigt ställe med goda tilltugg. Personalen var vänlig och uppmärksam med god service. Trevlig upplevelse att spendera en lördag på. På brickan erbjöds bland annat laxsnittar, scones och cupcakes.klasiska tillbehör och ett stort utbud av te.

Datum för vistelsen: april 2022
Tack MrJohannesx
Omdömet skrevs 16 mars 2022

Grand hotel är mysigt, modernt med en gammaldags touch. God frukost, bra service med vänlig personal. Nära till bra matställen, i centrum med shopping runt hörnet, samt fina promenadställen. Mitt i centrum men ändå lugnt.

Datum för vistelsen: mars 2022
Tack 333margaretaf
Omdömet skrevs 18 oktober 2021

Det som är bra med hotellet är läget och sängen (går att ställa in hårdhet).

Det som är dåligt är framförallt bemötandet, servicetänket var som bortblåst under min vistelse. Rummen hade varierad kvalitet men en konstant var den stora lyhördheten, kalla golvet och de dåligt placerade kontaktuttagen. Vidare var rummet även smutsigt på sina håll, där lampan i mitt rum var väldigt smutsig (såg ut som insekter inuti plafonden).

Skulle verkligen inte rekommendera detta hotell.

Datum för vistelsen: oktober 2021
2  Tack carlsL2564QH