1 061 kr
940 kr
Frukost ingår
Enkel och snabb bokning
Omdömet skrevs 16 april 2022 från mobil enhet

Vi var här och åt afternoon tea.
Mysigt ställe med goda tilltugg. Personalen var vänlig och uppmärksam med god service. Trevlig upplevelse att spendera en lördag på. På brickan erbjöds bland annat laxsnittar, scones och cupcakes.klasiska tillbehör och ett stort utbud av te.

Datum för vistelsen: april 2022
Tack MrJohannesx
Omdömet skrevs 16 mars 2022

Grand hotel är mysigt, modernt med en gammaldags touch. God frukost, bra service med vänlig personal. Nära till bra matställen, i centrum med shopping runt hörnet, samt fina promenadställen. Mitt i centrum men ändå lugnt.

Datum för vistelsen: mars 2022
Tack 333margaretaf
Omdömet skrevs 18 oktober 2021

Det som är bra med hotellet är läget och sängen (går att ställa in hårdhet).

Det som är dåligt är framförallt bemötandet, servicetänket var som bortblåst under min vistelse. Rummen hade varierad kvalitet men en konstant var den stora lyhördheten, kalla golvet och de dåligt placerade kontaktuttagen. Vidare var rummet även smutsigt på sina håll, där lampan i mitt rum var väldigt smutsig (såg ut som insekter inuti plafonden).

Skulle verkligen inte rekommendera detta hotell.

Datum för vistelsen: oktober 2021
2  Tack carlsL2564QH
Omdömet skrevs 17 oktober 2021 från mobil enhet

Tråkigt bemötande genomgående under hela vistelsen, vi var ett stort sällskap och detta var tyvärr den upplevelse som de flesta lämnades med.
Dessutom så visade det sig även handla om ägaren av hotellet.
Bara för att man äger hotellet- så behöver man inte bete sig som det.
Smutsiga rum.
Fattig frukost.

Enda positiva var läget och sängarna… men det var det enda..

Rekommenderas INTE

Datum för vistelsen: oktober 2021
2  Tack Foodinplaya
Omdömet skrevs 27 juli 2021

Bra läge, okej men lite spartansk rum. Lite slitet men charmigt. Låter mycket på natten, andra rum som spolar vatten, smäller i dörrar. Det var riktigt varmt, vi öppnade fönstren men hade en stor fläkt strax utanför som stod och brummade hela tiden.
Lite konstiga sängar som fungerade sådär, ingen vidare sömn. På det hela var det okej.

Datum för vistelsen: juli 2021
2  Tack JoakimA210