1 061 kr
940 kr
Frukost ingår
Enkel och snabb bokning
Omdömet skrevs 18 oktober 2021

Det som är bra med hotellet är läget och sängen (går att ställa in hårdhet).

Det som är dåligt är framförallt bemötandet, servicetänket var som bortblåst under min vistelse. Rummen hade varierad kvalitet men en konstant var den stora lyhördheten, kalla golvet och de dåligt placerade kontaktuttagen. Vidare var rummet även smutsigt på sina håll, där lampan i mitt rum var väldigt smutsig (såg ut som insekter inuti plafonden).

Skulle verkligen inte rekommendera detta hotell.

Datum för vistelsen: oktober 2021
2  Tack carlsL2564QH
Omdömet skrevs 17 oktober 2021 från mobil enhet

Tråkigt bemötande genomgående under hela vistelsen, vi var ett stort sällskap och detta var tyvärr den upplevelse som de flesta lämnades med.
Dessutom så visade det sig även handla om ägaren av hotellet.
Bara för att man äger hotellet- så behöver man inte bete sig som det.
Smutsiga rum.
Fattig frukost.

Enda positiva var läget och sängarna… men det var det enda..

Rekommenderas INTE

Datum för vistelsen: oktober 2021
2  Tack Foodinplaya
Omdömet skrevs 27 juli 2021

Bra läge, okej men lite spartansk rum. Lite slitet men charmigt. Låter mycket på natten, andra rum som spolar vatten, smäller i dörrar. Det var riktigt varmt, vi öppnade fönstren men hade en stor fläkt strax utanför som stod och brummade hela tiden.
Lite konstiga sängar som fungerade sådär, ingen vidare sömn. På det hela var det okej.

Datum för vistelsen: juli 2021
2  Tack JoakimA210
Omdömet skrevs 6 juni 2021

Vi är en familj där många har allergier och behöver specialkost så vi vet aldrig riktigt vad vi får när vi går på restaurang. Vi bokade Afternoon tea på Grand Hotell i Jönköping för att fira en födelsedag och blev mycket imponerade av hur tillmötesgående hotellet var vad gäller att fixa specialkost. De fixade Afternoon tea med specialgodsaker som passade oss alla. Ett mycket uppskattat besök! Stort tack från oss!

Datum för vistelsen: juni 2021
Tack 749maling
Omdömet skrevs 31 december 2020

Vi gillade Grand Hotel.
Läget är fantastiskt med många fina byggnader runt omkring. Lätt att hitta parkering i närheten av hotellet. Mycket trevlig och serviceminded personal. Rummen behövs fräschas upp, men det hade vi läst i flera recensioner tidigare så visste vi redan. Sängarna var mycket sköna där du själv kunde ställa in hur hård eller mjuk säng du ville ha. Ett stort plus var att vi inte hörde ett ljud från rummen bredvid eller utifrån. Frukosten var helt ok nu i Pandemitider.

Datum för vistelsen: december 2020
2  Tack VAndersson