1 061 kr
Agoda.com
940 kr
Enkel och snabb bokning
Omdömet skrevs 27 juli 2021

Bra läge, okej men lite spartansk rum. Lite slitet men charmigt. Låter mycket på natten, andra rum som spolar vatten, smäller i dörrar. Det var riktigt varmt, vi öppnade fönstren men hade en stor fläkt strax utanför som stod och brummade hela tiden.
Lite konstiga sängar som fungerade sådär, ingen vidare sömn. På det hela var det okej.

Datum för vistelsen: juli 2021
2  Tack JoakimA210
Omdömet skrevs 6 juni 2021

Vi är en familj där många har allergier och behöver specialkost så vi vet aldrig riktigt vad vi får när vi går på restaurang. Vi bokade Afternoon tea på Grand Hotell i Jönköping för att fira en födelsedag och blev mycket imponerade av hur tillmötesgående hotellet var vad gäller att fixa specialkost. De fixade Afternoon tea med specialgodsaker som passade oss alla. Ett mycket uppskattat besök! Stort tack från oss!

Datum för vistelsen: juni 2021
Tack 749maling
Omdömet skrevs 31 december 2020

Vi gillade Grand Hotel.
Läget är fantastiskt med många fina byggnader runt omkring. Lätt att hitta parkering i närheten av hotellet. Mycket trevlig och serviceminded personal. Rummen behövs fräschas upp, men det hade vi läst i flera recensioner tidigare så visste vi redan. Sängarna var mycket sköna där du själv kunde ställa in hur hård eller mjuk säng du ville ha. Ett stort plus var att vi inte hörde ett ljud från rummen bredvid eller utifrån. Frukosten var helt ok nu i Pandemitider.

Datum för vistelsen: december 2020
2  Tack VAndersson
Omdömet skrevs 1 september 2020

Trevligt hotell med mycket bra läge mitt på torget, gammalt anrikt hus.
Flera restauranger inom gångavstånd. Finns gott om parkering nära hotellet.

Frächa rum, dock lite små - renoverat badrum.
Bra "corona tänk" Man fick förbeställa frukost en speciellt bokad tid som sedan
serverades på en iordninggjord bricka.

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack 592aaa
Omdömet skrevs 27 augusti 2020 från mobil enhet

Helt ok hotell. Sängarna är väldigt sköna. Häftigt att man kan ställa in dem efter sina egna preferenser.

Dock väldigt små rum, badrummet var sjukt litet. Städningen kunde vara bättre också. Mycket slarv där.

Sängarna väger upp betyget.

Datum för vistelsen: augusti 2020
1  Tack NanceForce