Kostnadsfri avbokning till den 21-12-11
Kostnadsfri avbokning till den 21-12-10
Boka nu, betala på plats
eDreams
Expedia.com110 US$
Priceline
Omdömet skrevs 1 september 2020

Trevligt hotell med mycket bra läge mitt på torget, gammalt anrikt hus.
Flera restauranger inom gångavstånd. Finns gott om parkering nära hotellet.

Frächa rum, dock lite små - renoverat badrum.
Bra "corona tänk" Man fick förbeställa frukost en speciellt bokad tid som sedan
serverades på en iordninggjord bricka.

Tack 592aaa
Omdömet skrevs 27 augusti 2020 från mobil enhet

Helt ok hotell. Sängarna är väldigt sköna. Häftigt att man kan ställa in dem efter sina egna preferenser.

Dock väldigt små rum, badrummet var sjukt litet. Städningen kunde vara bättre också. Mycket slarv där.

Sängarna väger upp betyget.

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack NanceForce
Omdömet skrevs 30 juli 2020 från mobil enhet

Stort plus för sköna sängar, rent och städat rum. Dock var det nog den sämsta frukosten vi varit med om, en torftig frukost med torr tråkig fralla, ej färska grönsaker, iskalla ägg, svagt kaffe, ingen buffé utan man fick en tallrik. Minus att de ej fanns schampo, balsam och tvål utan allt i samma flaska. Fisförnäm kvinna i receptionen. Ska man bo på hotell i Jönköping ska man bo på VOX, bästa hotellet!

1  Tack johandd95
Omdömet skrevs 30 juli 2020 från mobil enhet

Åh, läget är så fint i staden. Och i ett så vackert hus. Men - rummen håller inte. Nu bokade vi ett nyrenoverat familjerum men ändå är toaletten ofräsch, möblerna känns gamla och och inredningen känns generellt ogenomtänkt. Sängarna är dock helt fantastiska (man kan ställa in själv och få den hårdhet man föredrar).

Service och frukost är helt under all kritik. Jag vet att det är speciella tider, men det går att få till en härlig frukosttallrik ändå.

Nästa gång jag besöker Jönköping bokar jag ett annat hotell.

3  Tack Kerstinrosalia
Omdömet skrevs 11 juli 2020

Griniga och stöddiga i receptionen. Det är i nåder man får bo här. Rummen sällan klara i tid. Personalen bestämmer när du får komma in i rummet och vid vilken tid du får frukost. Fattar inte att receptionen kan vara obemannad tidig eftermiddag när många kommer. Medför kö! Inte bra i Corona-tider. Bara en långsam hiss! Bra läge och ok rum gör att vi stannar här (under protest)

Rumstips: Bra utsikt om man br högt upp
1  Tack 172thomasl