“Mycket bra!”

Aqua Dinner & Drinks
Rankad som nr 3 av 207 Restauranger i Jönköping
Kök: Skandinaviskt
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Supergod mat och duktig personal. Lokalen kanske inte den mysigaste men helt okej. Något minus för ingen betalning vid borden men drar inte ner totalbetyget! Fantastiskt god mat.

Tack Josefine P

Omdömet skrevs 14 mars 2018

Bra service och miljö men blev besviken på mitt val. Schnitzeln som var mycket riklig var ok men med tillbehör som stekt potatis och bea blev det i min smak väldigt "fettigt".! Hade önskat att man kunde välja andra lite fräschare tillbehör.

Tack Lena M
Omdömet skrevs 11 mars 2018 från mobil enhet

Mycket trevligt ställe, vi åt skaldjurstoast som förrätt.
Frun åt Gös som var mycket vällagad och god. Själv åt jag en Schnitzel som var jättegod. Trevlig personal lugn stillsam miljö trots att det var nästan fullt.
Kan rekommenderas.

1  Tack markorova
Omdömet skrevs 4 mars 2018

Käkar oftast på lunchen. Bra service, trollar oftast fram ett bord som inte ser ut att finnas när stället är proppfullt. Schysst färdig salladsskål med en bra blandning på nyttig sallad, bönor, fetaost och vinägrett. Maten är alltid god, schyssta pasta-alternativ också. Modern miljö man trivs i.

Tack Krister K
Omdömet skrevs 11 januari 2018 från mobil enhet

Åt med min man. Vi beställde in schnitzel båda två. Den var så goood!! För att inte tala om deras bearnaisesås, mums. Gå hit och ät!!

1  Tack Isabell N

Resenärer som tittade på Aqua Dinner & Drinks tittade också på

Jönköping, Jönköpings län

Besökt Aqua Dinner & Drinks? Berätta vad du tyckte!