Priceline
Helt återbetalningsbar innan fre 8 mars
Ingen förskottsbetalning krävs
Enkel och snabb bokning
Omdömet skrevs 6 augusti 2019 från mobil enhet

Ett av de mysigaste boendena på vår resa. Utmärkta lokaler och allt var fräscht och i ordning. Trevligt bemötande från ägaren fick vi också, trots att vi kom fram ganska sent på aftonen. Här passerar man gärna igen om man skulle ha vägarna förbi.

Datum för vistelsen: augusti 2019
Tack Julia9090
Omdömet skrevs 7 augusti 2018

Reser du mycket i jobbet och är trött på alla hotellkedjor som ser likadana ut från Haparanda till Ystad? Är ni familjen som ska ner på idrottsturnering och vill lägga pengarna på något roligare än boendet? Då rekommenderar jag Bashults Gård!

Var långtidsboende här och har bara positivt att säga om detta ställe.

Ljusa och fräscha rum i idyllisk lantlig miljö och med Jönköpings centrum på bekvämt taxiavstånd. Är man på genomresa är det perfekt för man är ute på E4 utan att behöva trixa sig ur stan.

Här finns flera aktiviteter, man kan träna på gymmet, relaxa i bastun eller bubbelpoolen, och det finns ett stort lekrum för barnen.

Rumstips: Går att sova många i de stora familjerummen.
Datum för vistelsen: juni 2018
  • Restyp: Reste ensam
Tack hfredriksson7
Omdömet skrevs 27 mars 2018 från mobil enhet

Trevliga rum med sköna sängar och lantlig miljö. Tillgång till bra utrustat kök gör vistelsen perfekt. Enklare men mättande frukost som kan köpas till. Perfekt läge utanför Jönköping när du behöver mellanlanda på din resa. Absolut ett alternativ när vi nästa gång är på resande fot.

Datum för vistelsen: mars 2018
Tack Aree Mikael W
Omdömet skrevs 26 november 2016

Bashultsgård är en Bed and Breakfast i närheten av Jönköping. Gården ligger cirka 10 minuter från Elmia mässan och A6.Rummer är fräscha och rymliga. Själva Bed and Breakfast byggnaden ligger ovanpå häststallet. Det finns en hel del bekvämligheter, så som Bastu, Jacuzzi och Styrketräningslokaler. Det som var lite oväntat var att man hade tillgång till en fullständigt kök. Det innebär att man kan tillaga alla dagens måltider själv om man vill. Det finns möjlighet att köpa frukost för 50 kr. Det är självservering som gäller för frukosten. Det finns möjlighet att köpa enklare mat i köket som man tillagar själv. Det som kan vara bra att känna till är att B&B tar gärna emot betalningen via Swish. Det som skulle vara bra är om städningen av just dusch och toaletter sker varje dag när det finns boende på B&B
Det är delat badrum och toalett

Rumstips: Rummen är lyhörda, både från andra gäster och hästar
Datum för vistelsen: november 2016
Tack NiklasF420
Omdömet skrevs 18 augusti 2016 från mobil enhet

På genomresa i Sverige spenderade vi en natt på denna hästgård som erbjuder B&B. Mycket trevligt och mysigt med boende i fräscha lokaler på övervåningen i ett stall. Trevliga gemensamutrymmen. Möjligen är det lyhört om det är fullbelagt. Möjlighet till bastu, bubbelbad och gym finns. Frukost med självservering.

Datum för vistelsen: augusti 2016
1  Tack 400fredrikj