1 002 kr
Bli belönad med One Key
Wander53386651401

Bra läge trevlig personal

4,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 14 feb. 2024
Mycket bra läge läge, trevlig reception personal, trevligt med litet enkelt gym och en bastu som dock är ganska sliten. Trevlig god frukost. Bra med ett kylskåp på rummet och gratis bubbelvatten. I finare rummen finns även kaffemaskin.
Datum för vistelsen: februari 2024
Resetyp: Reste i arbetet
5,0 av 5 bubblorStandard
4,0 av 5 bubblorRum
5,0 av 5 bubblorLäge
5,0 av 5 bubblorRenlighet
5,0 av 5 bubblorService
5,0 av 5 bubblorSovkvalitet
Ser du något problem med det här omdömet?
Hotel Savoy, Guest Services / Front OfficeProfilHotels Savoy, svarade på det här omdömet
Svarade 24 feb. 2024
4.5 km från ProfilHotels Savoy
Visa fler hotell i Jönköping
Omdömet skrevs 12 februari 2024

Allt till belåtenhet.
Trevlig och hjälpsam personal.
Lungt och skönt.
Bra läge, många restauranger i närheten. Nära till det mesta.
Bra frukost lungt och tyst vid frukosten.
Bra sängar även om det hade varit bättre med dubbelsäng istället för 2 enkelsängar.

Datum för vistelsen: februari 2024
Tack Puma09Boxholm
Hotel Savoy, Guest Services / Front Office på ProfilHotels Savoy, svarade på det här omdömetSvarade 24 februari 2024

Omdömet skrevs 1 februari 2024

Trevlig personal och fina rum. Helt OK frukost. Mycket tysta rum, fanns även hörselproppar vid sängen om det skulle behövas. Det ingick en flaska mineralvatten och det fanns vattenkokare med te och kaffepulver!

Datum för vistelsen: januari 2024
Tack Niklas742024
Hotel Savoy, Guest Services / Front Office på ProfilHotels Savoy, svarade på det här omdömetSvarade 3 februari 2024

Hej Niklas,
Tack försuper fint betyg, så roligt att få höra att ni trivdes bra hos oss.

Omdömet skrevs 10 januari 2024 från mobil enhet

Bra hotell med väldigt trevlig personal. Läget är helt ok med ett flertal restauranger i kvarteren runt omkring. Parkering på gatorna runt hotellet (avgift vardagar). Hotellet har en relaxavdelning som är trevlig men det luktar inget vidare tyvärr.

Datum för vistelsen: januari 2024
Tack MattiasJ730
Hotel Savoy, Guest Services / Front Office på ProfilHotels Savoy, svarade på det här omdömetSvarade 19 januari 2024

Hej Mattias,
Tack för fint betyg och att ni tog er tid att dela med er av er vistelse.
Vad tråkigt att det luktade i relaxen detta är inte enligt vår vanliga standard.Kommer se till att detta blir åtgärdat!
Vi hälsar er varmt välkomna åter :)
Mvh,
Sandelia, Hotel Savoy

Omdömet skrevs 8 november 2023

Fullt dugligt hotell och jättetrevlig personal!
Rummen börjar dock bli lite småslitna och en och annan lampa kan vara trasig, dålig belysning i badrummen men fräscht och snyggt.
Frukosten håller bra standard och känns fräsch, dock inte världens största men du har i princip allt man kan önska

Datum för vistelsen: november 2023
Tack jensnordling
Hotel Savoy, Guest Services / Front Office på ProfilHotels Savoy, svarade på det här omdömetSvarade 29 november 2023

Omdömet skrevs 6 november 2023

Centralt men lugnt läge, nära stationen. Bra service, t ex tips om lunchställe när vi frågade om det. Dock ett tips att man skulle kunna få välja om man vill få handdukar bytta varje dag eller spara in på tvätt (jag bodde två nätter och hade utan problem kunnat ha samma handdukar hela tiden).

Datum för vistelsen: november 2023
Tack erikeX3333ZX