832 kr
Strawberry Hotels
832 kr
Frukost ingår
Omdömet skrevs 23 november 2023

Perfekt hotell för att bara bo en natt. Ligger centralt i stan , men ändå inget väsen runt om. Inte långt att promenera till centrum och affärer. Enkelt , men helt okej. Rent och snyggt på rummet . Garage fanns att parkera i

Datum för vistelsen: november 2023
Tack semestersverige
Omdömet skrevs 4 november 2023 från mobil enhet

Hotellet är helt ok. Ytskikten i rummen är dock slitna. Vi hade två superior rum. Kaffe och vattenkokare skulle finnas på rummet, det gjorde det inte. Städning utan finess, dammigt på lister och några ytskikt. Men inte snuskigt. Frukosten ganska enkel, men det finns både kallt och varmt. På helgen tillkom det pannkakor. Frukost på vardagar endast till kl 9. Städning utförs på begäran. Trevlig receptionspersonal.

Datum för vistelsen: november 2023
Tack 20 140 103
Omdömet skrevs 27 september 2023

Kom till hotellet.Uppgradera till superiorrum, gammalt slitet omodernt fanns bara nya fina rumsbildningar på hotellbeskrivning,fönster svårstängt pga att det var murket. Bokade 2 bäddsrum så vi kunde dela lite på sängarna . När vi skulle sova skulle jag dela på sängarna då var dom ihoptejpade med silvertejp. Frukost helt okey men inte mycket att välja på. När vi checka ut på morgonen så fanns vi inte registrerade på rummet, dom hade hyrt ut till annan hyresgäst som alltså gått in i vårt rum o då såg dom att våra saker var där, tur att det var ärliga personer, våra saker var kvar. Men vad hade hänt om brandlarmet gått o vi inte fanns i rum 421. Har sagt till på hotellet,dom skrev upp mitt namn, klaga även till straberry, flertalet gånger. Sist skulle dom ringa mig i fredags den 22/9 vid kl 10. Idag den 27/9 fortfarande ingen dom ringt upp. Så dåligt av företaget att bara nonchalera sina kunder på detta sätt.

Datum för vistelsen: juni 2023
Tack annikaraahlin
Omdömet skrevs 22 augusti 2023

Servicen i receptionen var utmärkt
Rummet och toaletten var väldigt små
Väldigt varmt på rummet (svårt att sova)
Dålig service i matsalen
Utbudet på frukosten var mindre bra
Saknar parkeringsficka för incheckning

Datum för vistelsen: augusti 2023
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack larsoveerlandsson
Omdömet skrevs 20 augusti 2023

Har bott på hotellet många gånger,bra pris och trevlig personal.Bra basfrukost med fräscha varor.Har vid flera tillfällen fått be om en extra kudde till sängen då de tyvärr bara har en kudde i varje säng.,skulle också önska bredare sängar.Sovkvalitet utmärkt om man ber om rum mot innergård.

Datum för vistelsen: augusti 2023
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com