Strawberry Hotels
883 kr
Frukost ingår
Bli belönad med One Key
Omdömet skrevs 23 juli 2023 från mobil enhet

Man får väl det man betalar för. Ärligt talat så tycker jag att hotellet är för dyrt med tanke på den låga standarden, men det är ett av de billigaste i staden tror jag och ett av de hotell man får ha med sig husdjur. Det var otroligt varmt i rummen, vilket ledde till att det var svårt att sova.

Äter man växtbaserat som oss så finns det inte mycket att välja på till frukost.

Personalen är dock helt fantastiska! Både personalen i receptionen och de som arbetade i restaurangen! ☺️

Datum för vistelsen: juli 2023
Tack VeganSara88
Omdömet skrevs 16 juli 2023

VÄLDIGT LYHÖRT, man hör allt som händer i rummen bredvid, i rummen på våningen över och våningen under samt vad som händer i korridoren. Du hör även allt som händer utanför då hotellet omges av flera trafikerade gator.
Kranen i badrummet (antagligen inte original) var alldeles för liten så det är omöjligt att tvätta händerna under då strålen är för nära väggen.

Trevlig personal i receptionen vid utcheckning.

Datum för vistelsen: juli 2023
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack johanjohansson3
Omdömet skrevs 5 maj 2023

Mycket bra övernattningshotell, ligger ganska centralt och bra. Finns bla en bra pizzaresturang i närheten . Sköna sängar . Bra bastu, synd inte poolen var öppen. Priset var väldigt bra. Blir säkert mer besök

Tack Ulf H
Omdömet skrevs 1 maj 2023

Städning fanns efter 3 dagar, lampor ur funktion/går ej att tända. Felplacerade lampor i sängen som man skallade, eluttag som lossnade om man tog ut sladden.
Inga skohorn,hängare eller kyl på rummet..

Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack LuddeochEmily
Omdömet skrevs 29 april 2023

Hotell med ganska enkel standard men det mesta man behöver finns. Trevlig och hjälpsam personal i receptionen. Vi fick ett rum inåt gården som var tyst och lugnt.
Frukosten är också av det enklare slaget, man kan äta sig mätt men förvänta er inga exklusivare sortiment.
Hotellet ligger rätt nära stadens restauranger och shopping.

Rumstips: Parkera på gatorna runt omkring, gratis mellan kl 18 och 09
Tack Kenneth A