Strawberry Hotels
883 kr
Frukost ingår
Bli belönad med One Key
Omdömet skrevs 5 maj 2023

Mycket bra övernattningshotell, ligger ganska centralt och bra. Finns bla en bra pizzaresturang i närheten . Sköna sängar . Bra bastu, synd inte poolen var öppen. Priset var väldigt bra. Blir säkert mer besök

Tack Ulf H
Omdömet skrevs 1 maj 2023

Städning fanns efter 3 dagar, lampor ur funktion/går ej att tända. Felplacerade lampor i sängen som man skallade, eluttag som lossnade om man tog ut sladden.
Inga skohorn,hängare eller kyl på rummet..

Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack LuddeochEmily
Omdömet skrevs 29 april 2023

Hotell med ganska enkel standard men det mesta man behöver finns. Trevlig och hjälpsam personal i receptionen. Vi fick ett rum inåt gården som var tyst och lugnt.
Frukosten är också av det enklare slaget, man kan äta sig mätt men förvänta er inga exklusivare sortiment.
Hotellet ligger rätt nära stadens restauranger och shopping.

Rumstips: Parkera på gatorna runt omkring, gratis mellan kl 18 och 09
Tack Kenneth A
Omdömet skrevs 10 april 2023

Okey, men bokar familjerum ska man få 4 sängar av normalstandard inte extrasängar i ett dubbelrum.

Annars var hotellet okey för de vi hade de till och bra frukost.

Baren kunde haft fler alternativ för dem som ej dricker öl

Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack troppen930232
Omdömet skrevs 2 mars 2023 från mobil enhet

Helt ok hotell med centralt läge. Supertrevlig personal i receptionen. Hotellet har dock ingen egen restaurang, men det går att beställa enklare rätter i receptionen - även varm mat. Rummen helt ok, men sängarna inte så sköna. Ganska tunna täcken också. Obegripligt att det inte finns skohorn på rummet. Frukosten helt ok, men äggröran mer lik omelett.

Datum för vistelsen: mars 2023
Restyp: Reste i arbetet