eDreams
Priceline
Expedia.com97 US$
Travelocity97 US$
Omdömet skrevs 23 september 2021

På en roadtrip runt Vänern och Vättern, kom sent och reste vidare tidigt. Hotellet ligger centralt, är enkelt med en liten bar kombinerat med receptionen. Ren avskalad miljö, bra storlek på rummen som var rena och snygga när vi kom. Det var lite bamba över frukostmatsalen men frukost och personalen var jättebra. Det enda som drog ner betyget var att sänglamporna var monterade lågt och en bit in i sängen, så jag slog huvudet i den hela natten.

Datum för vistelsen: september 2021
Tack bosseo2018
Omdömet skrevs 17 september 2021 från mobil enhet

Hotellet ligger vid en högtrafikerad gata så kommer man med bil är det enkelt att hitta. Hotellet kan behöva lite upprustning och lite ljudisolering då ljud från korridor och andra hotelldörrar hörs lite för väl.
Personalen är fantastisk och hjälpsamma som gör vistelsen trots allt riktigt bra.
Frukosten är välkomponerad med det mesta man behöver, luftigt och bra, dock kanske lite kallt nu i ett regnigt september.
Konferensrummet lite knepigt med stolpar som gör det lite svårt att möblera samt tendera bli kvavt när man är lite fler.

Datum för vistelsen: september 2021
Restyp: Reste i arbetet
1  Tack 542j_rgenw
Omdömet skrevs 25 augusti 2021

Hotellet tar samma pris som annat hotell med högre standard i samma stad. Vi valde superior-rum men det var mer ett rum i den lägre prisklassen. Mer i klass 1 av 5. Slitet rum som inte är uppdaterat på mycket länge. Det var inget saftey stay-tänk alls och ingen påminnelse/info vid incheckning. Fick inga medlemsförmåner presenterade i receptionen. Foajén fungerade även som bar så det satt flera gäster och drack vin och öl. Foajén är mycket liten till ytan vilket gjorde att det inte kändes ok, speciellt nu med smitta, och det gav ett "stökigt" intryck. Där sker även incheckningen. Spolningen på toan fungerade inte som den skulle, kapphängare sned och sänglampa sönder. Knappen till handduksvärmen var smutsig. Det fanns ingen vattenkokare men tepåsar. Kanske skulle man åka ner till receptionen och hämta vatten men det fanns inga instruktioner om detta. Madrasskydd och sängkappa var i fel storlek. Färgen på fönstren flagade. Detta sänker betyget väsentligt. Frukostsalen var ostädat - smulor och kladd. Det fanns inga påminnelseskyltar om avstånd och tyvärr gör inte folk som rekommenderat. En flaska handsprit fanns vid ingången men som sagt inga påminnelser. Många åt samtidigt och det var trångt vid buffén. Frukosten är enkel. Ett hotell kan vara av enklare standard men det ska vara rent, helt och fräscht i rum och frukostsal.

Datum för vistelsen: augusti 2021
Tack marimi880
Omdömet skrevs 18 augusti 2021

Det var varmt på rummet så man var tvungen att öppna fönstret men det var så mycket trafik utanför så det väldigt störande, så en fläkt eller AC skulle vara bra för då slapp man höra alla bilar som tutar och spela hög musik , detta var en resa från Söndag till Tisdag, man undrar hur trafiken är Fredag och Lördag

Datum för vistelsen: augusti 2021
Tack peterwX6306FH
Omdömet skrevs 10 augusti 2021

Vi trivdes jättebra på detta hotell. Fräscht, centralt, bra frukost! Vi ställde bilen vid sidan av hotellet och gick sedan runt i denna vackra stad vid Vättern. Rena rum, bra frukost, trevlig personal. Sen gjorde det ju ingenting att det var en frinatt då man samlat på sig poäng.

Datum för vistelsen: juli 2021
Tack maggan66