ZenHotels.com
Travelocity
Orbitz.com
Omdömet skrevs 18 augusti 2021

Det var varmt på rummet så man var tvungen att öppna fönstret men det var så mycket trafik utanför så det väldigt störande, så en fläkt eller AC skulle vara bra för då slapp man höra alla bilar som tutar och spela hög musik , detta var en resa från Söndag till Tisdag, man undrar hur trafiken är Fredag och Lördag

Datum för vistelsen: augusti 2021
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack peterwX6306FH
Omdömet skrevs 10 augusti 2021

Vi trivdes jättebra på detta hotell. Fräscht, centralt, bra frukost! Vi ställde bilen vid sidan av hotellet och gick sedan runt i denna vackra stad vid Vättern. Rena rum, bra frukost, trevlig personal. Sen gjorde det ju ingenting att det var en frinatt då man samlat på sig poäng.

Datum för vistelsen: juli 2021
Tack maggan66
Omdömet skrevs 26 juli 2021

Fina men spartanska rum, halvhårda sängar men konstiga kuddar. Citynära med lite buller frän gatan. Litet badrum men det funkar, men byt duschuvud rann som en”kisstråle”!? Okej frukost men ingen ackustikdämpning i lokalen så det blev en mycket störande ljudnivå. Men trots negativa recensioner var vistelsen okej med tanke på det rabatterade priset.

Datum för vistelsen: juli 2021
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack helenaT8275JK
Catarina Halldén, Hotelldirektör på Comfort Hotel Jönköping, svarade på det här omdömetSvarade 29 juli 2021

Hej och tack för din feedback.
Ja vi har haft ett jättetryck i sommar och många gäster i frukostmatsalen, därav ljudnivån.
Härligt att höra att frukosten och vistelsen var bra.

Omdömet skrevs 12 juli 2021 från mobil enhet

Hade hund med oss, så rummet vi fick var litet och trångt. Vad värre var är att det saknades AC på rummet vilket gjorde det olidligt varm att sova. Även märkligt att det saknas skohorn på rummet. Frukosten ok, men sparsam. Äggröran inget vidare tyvärr.

Datum för vistelsen: juni 2021
2  Tack Backis63

Tack för återkopplingen!
Ja vi har haft en härlig varm sommar och vår ventilation har inte riktigt klarat av denna enorma hetta. Vi har ej AC på hotellet vilket vi också är tydliga med i vår kommunikation. Härligt att höra att frukosten var till belåtenhet och synd att ni inte gillade vår hemmagjorda äggröra.

Omdömet skrevs 22 juni 2021 från mobil enhet

Dålig luft och extremt varmt på rummet trots sval sommardag. Fönstren går att öppna men istället får man då höra bilar och mopeder som kör på tomgång på den mycket vältrafikerade gatan. Sängarna kunde vara bekvämare. De var små och madrasserna var ojämna. Frukosten var väldigt bra men det kunde önskas att hotellet pandemianpassade den.
Positivt var att personalen var mycket trevlig och hjälpsam. Ett extra plus till nattpersonalen

Datum för vistelsen: juni 2021
Tack 941suzan_

Det gläder mig att ni fick ett mycket trevligt bemötande av all personal.
Vi har haft en fantastisk sommar med väldigt höga temperaturer och detta har inte vår ventilation riktigt klarat av. Att vi inte har AC på hotellet står klart och tydligt på alla kanaler.