Boka nu, betala på plats
FindHotel
eDreams114 US$
Travelocity114 US$
Omdömet skrevs 12 juli 2021 från mobil enhet

Hade hund med oss, så rummet vi fick var litet och trångt. Vad värre var är att det saknades AC på rummet vilket gjorde det olidligt varm att sova. Även märkligt att det saknas skohorn på rummet. Frukosten ok, men sparsam. Äggröran inget vidare tyvärr.

Datum för vistelsen: juni 2021
2  Tack Backis63
Catarina Halldén, Hotelldirektör på Comfort Hotel Jönköping, svarade på det här omdömetSvarade 29 juli 2021

Tack för återkopplingen!
Ja vi har haft en härlig varm sommar och vår ventilation har inte riktigt klarat av denna enorma hetta. Vi har ej AC på hotellet vilket vi också är tydliga med i vår kommunikation. Härligt att höra att frukosten var till belåtenhet och synd att ni inte gillade vår hemmagjorda äggröra.

Omdömet skrevs 22 juni 2021 från mobil enhet

Dålig luft och extremt varmt på rummet trots sval sommardag. Fönstren går att öppna men istället får man då höra bilar och mopeder som kör på tomgång på den mycket vältrafikerade gatan. Sängarna kunde vara bekvämare. De var små och madrasserna var ojämna. Frukosten var väldigt bra men det kunde önskas att hotellet pandemianpassade den.
Positivt var att personalen var mycket trevlig och hjälpsam. Ett extra plus till nattpersonalen

Datum för vistelsen: juni 2021
Tack 941suzan_

Det gläder mig att ni fick ett mycket trevligt bemötande av all personal.
Vi har haft en fantastisk sommar med väldigt höga temperaturer och detta har inte vår ventilation riktigt klarat av. Att vi inte har AC på hotellet står klart och tydligt på alla kanaler.

Omdömet skrevs 17 april 2021

Rummet var städat och helt ok precis som det ska vara för ett pris under 900:- därav betyget 3 stjärnor.

Ska man betygsätta frukosten så kan jag säga att jag har ätit bättre frukost på ett slitet motell i Arizona öknen där man betalar 400:-/Natten.

Kan nästan räkna upp frukostbufféns utbud här 1 smak på yoghurt. ingen bacon eller pannkakor, ingen granola till yoghurten bara musli och lite frön.
Dåligt utbud för veganer.
Äggröra och kycklingprinskorv fanns det.

En kopp the lite juice och en macka för min del, sen var man hungrig vid kl 10 igen tyvärr.
Ledsen att säga att detta är den sämsta frukosten jag någonsin haft på ett hotell i Sverige. Skärpning eller stäng ner er frukost.
Även om det är en pandemi så behöver man inte svälta ihjäl befolkningen.

Hälsningar
Tony

Datum för vistelsen: april 2021
Tack 3TonyB3
Catarina Halldén, Hotelldirektör på Comfort Hotel Jönköping, svarade på det här omdömetSvarade 18 april 2021

Hej Tony och tack för din feedback!
Det gläder oss att du var nöjd med ditt rum och städningen. Väldigt tråkigt att du inte var nöjd med vår frukostbuffé. Vi har valt att ha en naturel yogurt och sen att man kan plocka ihop sin egen smak och tillbehör. Det stämmer att vi ej granola men det finns mussli, flingor, torkad frukt, solrosfrön, havregryn och mycket annat. Smaksättningen gör man själv med bär eller kanel. Jag är ledsen att frukostbuffén vi har inte föll dig i smaken.

Omdömet skrevs 5 november 2020

Trevlig personal, läge bra nära centrum, rummen lite slitna men ok, p-plats inomhus alt på gatan mot betalning, minus inget bacon på frukosten däremot kycklingprinskorv...... har man nu slutat med fläskkött av någon anledning?

Datum för vistelsen: november 2020
2  Tack Patrik J
Catarina Halldén, Hotelldirektör på Comfort Hotel Jönköping, svarade på det här omdömetSvarade 15 juni 2021

Hej Patrik och tack för din feedback!
Härligt att du blev väl mottagen av vår personal och att läget och rummen var till belåtenhet.
Vad gäller bacon/kycklingkorv så testar vi detta något nyttigare alternativ. Det faller inte alla i smaken och vi lyssnar på våra gäster och tar ett beslut efter det.
Vi hoppas att få se er hos oss i framtiden.

Omdömet skrevs 18 augusti 2020

Ganska konventionellt lågprishotell med trevlig personal, sköna sängar. Natten stördes något av oväsen från buskörande wannabe racerförare då vi hade fönster mot gatan. Vill ni spara pengar så försök hitta parkering på gatan. Garaget dyrt och trångt. Frukosten i Coronatider torftig. Kaffe och färdigbredda ostmackor.
Läget hyfsat i centrum av staden.

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack Peroan
Catarina Halldén, Hotelldirektör på Comfort Hotel Jönköping, svarade på det här omdömetSvarade 20 augusti 2020

Tack för återkopplingen!
Hotellet ligger i city och därför kan det förekomma ljud från gatan. Nästa gång ni kommer till ss så be om att få ett rum in mot gården där det är tystare. Det stämmer att vi har haft en mindre buffé nu under coronatiden men just idag så har vi gått tillbaka till vår vanliga frukostbuffé.
Hoppas att vi får se er vid ett annat tillfälle.