Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com114 US$
eDreams114 US$
Travelocity114 US$
Orbitz.com114 US$
CheapTickets114 US$
Omdömet skrevs 5 november 2020

Trevlig personal, läge bra nära centrum, rummen lite slitna men ok, p-plats inomhus alt på gatan mot betalning, minus inget bacon på frukosten däremot kycklingprinskorv...... har man nu slutat med fläskkött av någon anledning?

Datum för vistelsen: november 2020
2  Tack Patrik J
Catarina Halldén, Hotelldirektör på Comfort Hotel Jönköping, svarade på det här omdömetSvarade 15 juni 2021

Hej Patrik och tack för din feedback!
Härligt att du blev väl mottagen av vår personal och att läget och rummen var till belåtenhet.
Vad gäller bacon/kycklingkorv så testar vi detta något nyttigare alternativ. Det faller inte alla i smaken och vi lyssnar på våra gäster och tar ett beslut efter det.
Vi hoppas att få se er hos oss i framtiden.

Omdömet skrevs 18 augusti 2020

Ganska konventionellt lågprishotell med trevlig personal, sköna sängar. Natten stördes något av oväsen från buskörande wannabe racerförare då vi hade fönster mot gatan. Vill ni spara pengar så försök hitta parkering på gatan. Garaget dyrt och trångt. Frukosten i Coronatider torftig. Kaffe och färdigbredda ostmackor.
Läget hyfsat i centrum av staden.

Tack Peroan
Catarina Halldén, Hotelldirektör på Comfort Hotel Jönköping, svarade på det här omdömetSvarade 20 augusti 2020

Tack för återkopplingen!
Hotellet ligger i city och därför kan det förekomma ljud från gatan. Nästa gång ni kommer till ss så be om att få ett rum in mot gården där det är tystare. Det stämmer att vi har haft en mindre buffé nu under coronatiden men just idag så har vi gått tillbaka till vår vanliga frukostbuffé.
Hoppas att vi får se er vid ett annat tillfälle.

Omdömet skrevs 7 augusti 2020

Först och främst: Tack till den trevliga, vänliga och omtänksamma personalen. Bra läge, vi stördes inte alls av trafiken. Bra ljudisolerat kanske. Frukosten var helt OK. Att den måste corona-anpassas förstår varje tänkande människa. (vilket uppenbarligen inte alla är).

Tack kristiansen66

Tusen tack för positiv feedback!
Det gläder oss att ni kände er varmt välkomna till oss och att personalen tog väl hand om er.
Välkomna tillbaka!

Omdömet skrevs 3 augusti 2020

Prisvärt mellanklasshotell 15 minuters gångväg från centrum. Bra rum med mycket sköna sängar. Begränsad frukost med tanke på Covid-19. Det visste vi i förväg, så det kändes helt okej. Färdigbredda smörgåsar, ägg, frukt, yoghurt, flingor, juice, kaffe, te m.m. I normala fall erbjuds säkert varma rätter också. Lite slitet , men rent ocj snyggt.

Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
2  Tack aleana2015
Omdömet skrevs 3 augusti 2020

Stannade oplanerat över natten och fick ta det som fanns.
Tråkig och okunnig personal i receptionen.
Små rum och ännu mindre badrum. Bristande städning.
Ingen ventilation och stökig nattrafik gör att man inte kan ha fönstret öppet gör att det blir varmt och luften i rummet tar slut.
Sängarna var sköna. Hyfsat TV-programutbud.
Kass frukost "pga" Corona. Dock var det ändå trångt i matsalen och runt "buffén" som inte fanns, men där man ändå tog av det blygsamma utbudet.

Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack Annika N