Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com102 US$
Priceline102 US$
eDreams103 US$
Travelocity102 US$
Orbitz.com102 US$
Omdömet skrevs 7 augusti 2020

Först och främst: Tack till den trevliga, vänliga och omtänksamma personalen. Bra läge, vi stördes inte alls av trafiken. Bra ljudisolerat kanske. Frukosten var helt OK. Att den måste corona-anpassas förstår varje tänkande människa. (vilket uppenbarligen inte alla är).

Tack kristiansen66
Catarina Halldén, Hotelldirektör på Comfort Hotel Jönköping, svarade på det här omdömetSvarade 20 augusti 2020

Tusen tack för positiv feedback!
Det gläder oss att ni kände er varmt välkomna till oss och att personalen tog väl hand om er.
Välkomna tillbaka!
Catarina med personal

Omdömet skrevs 3 augusti 2020

Prisvärt mellanklasshotell 15 minuters gångväg från centrum. Bra rum med mycket sköna sängar. Begränsad frukost med tanke på Covid-19. Det visste vi i förväg, så det kändes helt okej. Färdigbredda smörgåsar, ägg, frukt, yoghurt, flingor, juice, kaffe, te m.m. I normala fall erbjuds säkert varma rätter också. Lite slitet , men rent ocj snyggt.

2  Tack aleana2015
Omdömet skrevs 3 augusti 2020

Stannade oplanerat över natten och fick ta det som fanns.
Tråkig och okunnig personal i receptionen.
Små rum och ännu mindre badrum. Bristande städning.
Ingen ventilation och stökig nattrafik gör att man inte kan ha fönstret öppet gör att det blir varmt och luften i rummet tar slut.
Sängarna var sköna. Hyfsat TV-programutbud.
Kass frukost "pga" Corona. Dock var det ändå trångt i matsalen och runt "buffén" som inte fanns, men där man ändå tog av det blygsamma utbudet.

Tack Annika N
Omdömet skrevs 27 juli 2020

Helt ok hotel, 15 min promenad till centrum. Väldigt dålig frukost, fanns bara torra mackor, ägg och kaffe. Anställda var trevliga samt bemötande var bra. Finns mycket bättre hotell. Läge var helt ok.

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack Gintamber
Omdömet skrevs 27 juli 2020

Bodde här en natt med familjen. Är van att bo på hotel och vet att comfort har lite lägre standard.
Rymliga rum men dock slitna och inte så bra städade. Sa till i receptionen och ända svaret var att hotellet är fullbokat så fanns ingen chans att få ett nytt rum.
Frukosten var under all kristik även med förståelse för Corona.
Torra tråkiga smörgåsar smoothie som var slut. Efter en snabb yoghurt så var man snabbt upp på rummet igen.

Det positiva var läget och att parkeringen på gatan var billig. Inte värt att ta hotellets parkering.

Vi kommer inte komma tillbaka till detta hotel.

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack kmb543

Tack för att ni tog er tid att ge oss er feedback!
Jag är verkligen ledsen att ert rum inte var städat så bra som man skall förvänta sig, och vi ska då se till att berörd personal blir informerad och se över våra rutiner.
Vi valde att göra vår frukost så corona säker som möjligt under denna pandemin och tog då beslutet att förbereda frukosten så att den är så säker som möjligt för våra gäster. Denna veckan har vi åter startat upp med vår härliga frukostbuffé så jag hoppas att ni kan ge oss en möjlighet att visa att vi kan mycket bättre.
Catarina med personal.