Travelocity
Boka nu, betala på plats
Expedia.com102 US$
Priceline102 US$
Omdömet skrevs 3 augusti 2020

Stannade oplanerat över natten och fick ta det som fanns.
Tråkig och okunnig personal i receptionen.
Små rum och ännu mindre badrum. Bristande städning.
Ingen ventilation och stökig nattrafik gör att man inte kan ha fönstret öppet gör att det blir varmt och luften i rummet tar slut.
Sängarna var sköna. Hyfsat TV-programutbud.
Kass frukost "pga" Corona. Dock var det ändå trångt i matsalen och runt "buffén" som inte fanns, men där man ändå tog av det blygsamma utbudet.

Datum för vistelsen: augusti 2020
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack Annika N
Omdömet skrevs 27 juli 2020

Helt ok hotel, 15 min promenad till centrum. Väldigt dålig frukost, fanns bara torra mackor, ägg och kaffe. Anställda var trevliga samt bemötande var bra. Finns mycket bättre hotell. Läge var helt ok.

Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack Gintamber
Omdömet skrevs 27 juli 2020

Bodde här en natt med familjen. Är van att bo på hotel och vet att comfort har lite lägre standard.
Rymliga rum men dock slitna och inte så bra städade. Sa till i receptionen och ända svaret var att hotellet är fullbokat så fanns ingen chans att få ett nytt rum.
Frukosten var under all kristik även med förståelse för Corona.
Torra tråkiga smörgåsar smoothie som var slut. Efter en snabb yoghurt så var man snabbt upp på rummet igen.

Det positiva var läget och att parkeringen på gatan var billig. Inte värt att ta hotellets parkering.

Vi kommer inte komma tillbaka till detta hotel.

Tack kmb543
Catarina Halldén, Hotelldirektör på Comfort Hotel Jönköping, svarade på det här omdömetSvarade 20 augusti 2020

Tack för att ni tog er tid att ge oss er feedback!
Jag är verkligen ledsen att ert rum inte var städat så bra som man skall förvänta sig, och vi ska då se till att berörd personal blir informerad och se över våra rutiner.
Vi valde att göra vår frukost så corona säker som möjligt under denna pandemin och tog då beslutet att förbereda frukosten så att den är så säker som möjligt för våra gäster. Denna veckan har vi åter startat upp med vår härliga frukostbuffé så jag hoppas att ni kan ge oss en möjlighet att visa att vi kan mycket bättre.
Catarina med personal.

Omdömet skrevs 20 juli 2020 från mobil enhet

Det är inte lyx och det är inte superkomfort men det är ett bra läge i Jönköping på gränsen mellan City/Väster och Torpa.
Trevlig personal och rummet är rymligt. Bra sängar och stort badrum.
Frukosten är inplastade smörgåsar då det är Coronatider. Skippa hotellparkeringen och parkera på gatan istället om du är här under helgen. Mycket billigare.

2  Tack j0rgenma
Catarina Halldén, Hotelldirektör på Comfort Hotel Jönköping, svarade på det här omdömetSvarade 26 juli 2020

Tack för feedback!
Det gläder mig att ni blev så väl mottagna av vår personal och att ni uppskattar vårt läge och våra rum.
För våra gäster så har vi tagit ett beslut att vi hanterar frukosten genom att göra färdiga frallor, ha yogurt i förpackning och juice i tetrapack samt ägg och kaffe/te.

Catarina med personal

Omdömet skrevs 12 juli 2020

Trevlig tjej i receptionen.
Rummen mindre bra städade tyvärr. Dålig dusch. Frukosten under all kritik. Vi vet att det är Covid...men ägg överkokta, smörgåsar gjorda 1-2 dagar innan. Glömde ta kort på frukosten

2  Tack Sara N

Tack för återkoppling!
Härligt att höra att ni blev väl mottagna av personalen.
Vi önskar att få veta om något inte är bra med rummet och hade önskat att ni kommit ner till receptionen så hade vi kunnat byta rum. Vi gör allt vi kan för att ni som gäst ska trivas och bo bra hos oss men för att åtgärda misstag så måste vi få en möjlighet att göra det. Ja vår frukost är begränsad pga Covid-19 men vi gör alla frallor tidigt på morgonen när det färska brödet kommer och äggen kokar vi i omgångar under hela frukosttiden.
Take Care
Catarina med personal