Boka nu, betala på plats
Priceline100 US$
eDreams100 US$
1924 av 600 omdömen
Omdömet skrevs 12 juli 2020

Trevlig tjej i receptionen.
Rummen mindre bra städade tyvärr. Dålig dusch. Frukosten under all kritik. Vi vet att det är Covid...men ägg överkokta, smörgåsar gjorda 1-2 dagar innan. Glömde ta kort på frukosten

2  Tack Sara N
Catarina Halldén, Hotelldirektör på Comfort Hotel Jönköping, svarade på det här omdömetSvarade 26 juli 2020

Tack för återkoppling!
Härligt att höra att ni blev väl mottagna av personalen.
Vi önskar att få veta om något inte är bra med rummet och hade önskat att ni kommit ner till receptionen så hade vi kunnat byta rum. Vi gör allt vi kan för att ni som gäst ska trivas och bo bra hos oss men för att åtgärda misstag så måste vi få en möjlighet att göra det. Ja vår frukost är begränsad pga Covid-19 men vi gör alla frallor tidigt på morgonen när det färska brödet kommer och äggen kokar vi i omgångar under hela frukosttiden.
Take Care

Omdömet skrevs 12 juli 2020 från mobil enhet

Vi bodde en natt på hotellet. Trevligt bemötande av personalen.
Det tar ca 10 min att gå till centrum.
Hotellet är i behov av renovering och kändes därför inte riktigt rent även om det säkert var det.
Frukost serveras men är inget att hurra för, vi har fått betydligt bättre frukostpåsar på andra hotell.

2  Tack Gumman77

Det gläder mig att ni blev väl mottagna av vår personal och att ni gillade vårt läge med 10 minuter ner till centrum.
Ja vissa av våra rum är i behov av en renovering men städningen är något som vi är noggranna med.
Vår frukost under denna perioden är väldigt begränsad med färdiga frallor, yogurt, juice, ägg och kaffe. Vi är måna om våra gäster och har tagit beslutet att ha en minskad men säker frukost så att ni ska bli mätta och få en bra start på dagen.

Omdömet skrevs 12 juli 2020

Ett enkelt hotell med Centralt läge. Små rum med sköna sängar. Tyvärr var golvet fuktskadat och duschen var svag i duschutrymmet.
Speciell frukost i dessa Coronatider, vilket var bra. Allt var förpackat, färdig bredda mackor inslagna i plast,
juice och yoghurt i "tetror", o.s.v. Stora avstånd mellan borden. Ville man ta med sig frukosten till det egna rummet, så gick det bra, det fanns papperspåsar att lägga frukosten i.
Vänlig och hjälpsam personal och Receptionisten spritade en ggn/h.

1  Tack Lennart W

Tusen tack för er feedback!
Ja vi på Comfort Jönköping vill att ni ska känna er trygga med vår frukost och vår städning under denna pandemin. Vi tar säkerhet väldigt allvarligt och givetvis ska n iockså ha en härlig och skön vistelse hos oss.
Vi hoppas att vi får se er vid ett annat tillfälle.
Välkomna tillbaka

Omdömet skrevs 6 juli 2020 från mobil enhet

Trevlig personal och välkomnande personal i receptionen. Men dålig säng, man känner alla rörelser väldigt väl som den andra personen gör, till och med om hen kliar sig på armen! Dålig luftkonditionering, mycket varmt på rummet trots att utetemperaturen var sval, 11 grader, kan tänka mig att det hade varit helt olidligt en varm dag! Gick inte att sova med stängda fönster och då var det istället trafiken som störde. Konstiga sängbord och sänglampor som man hela tiden råkade smälla till. Iallafall var mörkläggningsgardinerna effektiva.
Väldigt skarpt lysrör i badrummet.

2  Tack 35emeliea
Omdömet skrevs 1 februari 2020 från mobil enhet

Ett mycket slitet hotell som skulle behöva en ordentlig renovering. Personalen var mycket trevlig och hjälpsam. Besökte med min hund som överraskades med en hundgodis på rummet, mycket uppskattat. Frukosten var bra men inte överdådig. Baconen var perfekta. Trots slitaget är det prisvärt.

Datum för vistelsen: februari 2020
Restyp: Reste i arbetet