Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Priceline132 US$
Expedia.com105 US$
FindHotel104 US$
eDreams105 US$
Travelocity104 US$
Omdömet skrevs 24 juli 2021

Fantastiskt trevlig personal som gjorde allt för att få mig att trivas. Koncentrerad, men ändå komplett frukost med utbud för alla smaker. Trevlig reception/lobby för att sjunka ner och ta en kaffe mellan varven.
Jag har bott här förut och det kommer jag att fortsätta med.

Rumstips: Ta rum mot Vättern, vilken utsikt! I o f s mer ljud från gatan, men utsikten är värd det.
Datum för vistelsen: juli 2021
Tack hasseklover
Omdömet skrevs 18 juli 2021 från mobil enhet

Mycket prisvärt hotell nära centrum. Rummen är ordinära och bra städade. Välj gärna ett rum med utsikt över Vättern. Några hundralappar dyrare men det kan det vara värt. Personalen tar hand om dig på bästa sätt och är serviceinriktade. Du känner dig välkommen. Bra frukost.

Tack thomaspQ7200ET
Omdömet skrevs 14 juli 2021 från mobil enhet

Vi övernattade en natt och rummet var välstädat och fräscht men lite gammal touch över det. Hela hotellet andas på något sätt vandrarhem men ändå inte. Det verkar nyrenoverat men har en gammal touch. Frukosten var bra och gott om plats. Bra med garage för bilen även ifall det kostar pengar extra. Liten hiss med lång väntetid. Supertrevlig personal vid incheckning. Kan rekommendera för en natt.

1  Tack Jacksonsweden
Omdömet skrevs 14 juli 2021 från mobil enhet

Trevligt hotell med kunnig och trevlig personal samt bekväma och rena rum. Frukosten var bra med många alternativ som passar de flesta. Bra med närhet till Tändsticksområdet där restauranger, nöje och kultur finns. Kan absolut bo där igen och kan rekommendera hotellet.

Rumstips: Tillgänglighet på parkering kan vara begränsad, men parkering efter gator i närheten finns.
Tack Getaway14804440579
Omdömet skrevs 12 februari 2021

Läget är bra.
Personalen trevlig och hjälpsam.
I övrigt, not so good !
Rummen verkar nte ha renoverats på detta årtusendet. Slitet, lyhört och fult.
Övernattar regelbundet här då min arbetsgivare är mycket snål. Inget jag själv skulle välja.
UNDVIK! Finns mycket bättre och mer prisvärda hotell i stan.

Rumstips: Annat hotell
Datum för vistelsen: februari 2021