1 200 kr
1 200 kr
Bli belönad med One Key
Nepetia
Jönköping, Sverige

Fin utsikt och utmärkt frukost

4,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 17 mars 2024
Så schysst hotell med fin utsikt, trevlig bar, smidig parkering, bra läge. Dock lyhört mellan rummen, man hörde både hostningar och barnskrik tidig morgon. Saknar bättre utbud i duschen såsom schampo o balsam. Fanns bara duschcreme.
Datum för vistelsen: mars 2024
4,0 av 5 bubblorRenlighet
4,0 av 5 bubblorService
4,0 av 5 bubblorSovkvalitet
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Ser du något problem med det här omdömet?
Matilda Käck, Gästservice/receptionQuality Hotel Match, svarade på det här omdömet
Svarade 21 mars 2024
Tack Jompan för din feedback, vi älskar feedback! Hoppas att vi får äran att se er hos oss snart igen!
2.4 km från Quality Hotel Match
Utsikt över campingen
13.5 km från Quality Hotel Match
Visa fler hotell i Jönköping
Omdömet skrevs 5 mars 2024

Jättebra läge! Nytt och fräscht. Ganska enkel standard.
Mkt bra miljötänk: tvätt och städ endast på begäran, inga engångsartiklar. Shampoo/ duschkräm i fasta pumpflaskor istället-bra!! Men saknades balsam och bodylotion-dåligt!

Tack malinrydstrom
Matilda Käck, Gästservice/reception på Quality Hotel Match, svarade på det här omdömetSvarade 5 mars 2024

Tack Malin för din återkoppling, vi älskar feedback. Vad roligt att du uppmärksammat vårt klimatarbete som är väldigt stort och viktigt för oss. Hoppas att vi ses igen!

Omdömet skrevs 28 februari 2024 från mobil enhet

Vi åt på restaurangen en kväll och det var hög klass på både mat och personal. Trots att våra två timmar började rinna ut var det ingen som kom fram för att stressa oss att lämna.
Vi åt förrätt, mandelpotatis och löjrom, och sedan wienerschnitzel till varmrätt.
Nästa gång ska vi prova något annat gott från menyn.
En drink och en lokalbrygd öl från Idlewild blev det i baren innan vi lämnade för kvällen. Där blev jag serverad en cocktail som inte fanns med på listan än. Personalen pratade på och var väldigt trevliga.
Bild på förrätten finns inte, hann äta upp den.

Rumstips: Om ni vill äta här bör ni boka i tid. Det är ett populärt ställe samt att flera av hotellgästerna äter här.
Tack Jaana T
Matilda Käck, Gästservice/reception på Quality Hotel Match, svarade på det här omdömetSvarade 1 mars 2024

Tack Jaana för en så fin recension, vad härligt att ni haft en så fin upplevelse i vår restaurang. Vi ser redan fram emot ert nästa besök!

Omdömet skrevs 26 februari 2024

En weekend för att fira sambons 50-årsdag. Personalen hade ordnat lite extra fint till den frukt/bubbel present en vän skickat till rummet.

Underbar utsikt så gardinerna fick vara öppna även nattetid.
Ett roligt minne var skratten utanför relaxen där vi stod 10 personer som inte kom in för att det första paret råkat (?!) låsa dörren.

Tack himmelsberga70
Matilda Käck, Gästservice/reception på Quality Hotel Match, svarade på det här omdömetSvarade 26 februari 2024

Tack för en härlig recension, roligt att se att ni hade en fin vistelse hos oss. Roligt att ni kunde skratta åt "fadäsen" vid relaxen. Hoppas att vi ses igen.

Omdömet skrevs 25 februari 2024 från mobil enhet

Väldigt besviken på detta hotell! Rummet var extremt varmt. 23 grader! Det fanns så man kunde justera temperaturen i rummet. Men inget hände. När man som småbarnsförälder äntligen får sova ostört en natt. Så blir det förstört av att rummet är för varmt!
Förstår inte att man behöver ha det så varmt. Hade räckt gott och väl med runt 18-20 grader.

Det som var bra var utbudet på frukosten.

Tack ninniandersson

Tack Ninni för din återkoppling,beklagar verkligen att ni upplevde det varmt på rummet. Temperaturen går att justera men det tar en liten stund innan man märker av föränringen. Hoppas att vi får se er hos oss snart igen.

Omdömet skrevs 24 februari 2024

Fräscht och nybyggt precis vid tågstationen, dock stördes jag inte av oljud. Moderna och mysiga rum. Trevlig personal. God frukost. Jag reste som student och fick bra rabatt via Mecenat, vilket var ett stort plus! Kommer gärna tillbaka :)

• Restyp: Reste ensam
Tack LinnE186

Tack Linn för en otroligt fin återkoppling, så roligt att se att ni haft en fin vistelse hos oss. Hoppas att du snart får tillfälle att komma tillbaka.